Varistassun nk:
Haistan Kaikutassun lähtevän ulos leiristä. Tassuttelen hänen peräänsä. Saavutan siskoni hieman leirin ulkopuolella, ja kehrään hiljaa hetken.
"Voinko tulla mukaan?" kysyn.
"No tule" Kaikutassu tiuskaisee. Mikä ihme hänellä on?
"Mikä sinulla nyt on?!" tuhahdan.
"Et sinä sitä kuitenkaan ymmärtäisi!" siskoni sähisee.
"Kyllähän, olen siskosi!" huudahdan.
"Ethän. Et ymmärrä koskaan mitään!" Kaikutassu sihisee. Karvani alkavat nousta pystyyn.
"Kun et kerran kaipaa minua, voin vaikka lähteä nyt heti!" sihahdan.
"Sen kun!" toinen naaras vastaa. Käännyn. Äkkiä tajuan hajuista, ettemme ole enään Aurinkoklaanin reviirillä.
"K-Kaikutassu..." kuiskaan. Tunnen hänen tulevan viereeni.
"Missä olemme?" hän maukuu hieman peloissaan.
"En tiedä..." vastaan."Ei tarvitse pelätä. Olette turvassa." kuuluu äkkiä ääni takaamme. Käännymme taas, ja haistan jonkun naaraan tuoksun. Kaikutassu vieressäni henkäisee.
"Kuka olet?" kysyn.
"Olen Sädetähti, Aurinkoklaanin vanha päällikkö. Olin silloin, kun asuimme vielä samassa paikassa muiden klaanien kanssa." naaras maukuu lempeästi.
"Mitä teet täällä...? Oletko Tähtiklaanista?" Kaikutassu kysyy.
"Olen. Ja minun täytyy kertoa teille yksi asia." Sädetähti sanoo.
"Selvä.. Mikä se on...? Liittyykö se ennustukseen?" kysyn hiljaa.
"Kyllä. Teidän täytyy auttaa neljää kissaa selviämään koulutuksesta suuriksi sotureiksi, jotka pelastavat klaanin pahalta." Sädetähti maukuu. Sitten hänen tuoksunsa katoaa hiljalleen. Kaikutassu seisoo vieressäni järkyttyneenä.
"Neljää kissaa...? Auttaa? Eli... Me emme olekkaan ne, jotka pelastavat klaanin. Me vain olemme auttamassa siinä." mau'un hiljaa. Lähdemme hitaasti kohti sitä suuntaa, mistä tulimme. Miksi ennustuksessa sitten sanottiin, että me kaksi pelastaisimme klaanin?Heipatihei! Kiitos kaikille lukijoille. <3
Lyhyempi Luku tällä kertaa, mutta no, en oikein nyt ehtinyt tehdä pidempää.
Kiitus ja hei 👋 ❤️💕
YOU ARE READING
Soturikissat: Tulikissa (Auringonvalo)
Fantasy"Varjo kuuta hallitsee, toinen aurinkoa valaisee. Tulikissa nousee, ja häneen luotetaan. Vain kuu ja aurinko voivat pysäyttää verenhimon." Varistassu on nimitetty oppilaaksi, mutta sokeana häntä aliarvioidaan. Pian klaaniin ilmestyy kaksi outoa kiss...