İsmim Duru . 17 yaşındayım .Renkli gözlere sahibim . Saçımın bir tutamı pembe :) Yoğum isteğim sonucunda annemden izin koparıp boyattııııım . Köpük adında bir kedim var , kedi deyip geçmeyeliim o benim arkadaşım . Fotoğraf çekilmeye bayılırımm salak salak pozlar vermeyede :p Kıyafetlerim benim her şeyim , utangaç bir kızım çok fazlada kıskanç . Berk adında bir erkek kardeşim var . Babamın yüzünü az çok hatırlıyorum ben 6 yaşındayken bir kaza sonucunda onu kaybettik . Benim için ölmedi o , bana gülümseyen yüzü hep aklımda ve fotoğrafı yatağımın yanındaki komidinin üstünde , o fotoğrafa bakmadan uyumam . Annem ve Berk'le iyi bir üçlüyüz . Annemin işi dolayısıyla İstanbul'dan İzmir'e geldik . Beyza'yı çok özleyeceğim . Sınıf arkadaşlarımı , okulu ve canım sıkkın olduğunda konuşabildiğim , anlatabildiğim Nazan öğretmenimi .
İstanbul'da onların dışında 1 senedir sevgilim olan Mert'i de bıraktım . Biz iyi bir ikiliydik . Çok eğlenirdik onunla fakat aşık olduğum konusunda emin değildim . O herkesin sahip olmak isteyeceği eğlenceli esprik , sempatik bir arkadaştı . Beni çok sevdiğini söylerdi hep ve beni mutlu etmek için herşeyi yapardı . Sürprizler , hediyeler vs ... Onunla neden çıkmıştım ?
Tanıştığımızda sadece arkadaştık ve benim çok sevdiğim biri vardı , beni sevmeyen SEVDİĞİM . Onu hatırladığımda kalbimde derin bir acı hissediyorum . Adı Deniz'di . Deniz'e hep hayrandım o kızların beğendiği cool yakışıklı bir erkekti . Benimle çıkacağını hiç düşünmezdim .
Onun hakkında iyi şeyler söylemezlerdi . Fakat ben söylenenlere kulak asmazdım . Bana göre kıskandıkları için böyle söylüyorlardı . Ben okula genellikle özenmeden saçımı topuz yapıp yada at kuyruğu yapıp giderdim makyaj da yapmazdım pek :) Bir gün Beyzalarda kaldık sabah okula gelirken saçlarımızı düzleştirdik , gözümüze rumel , eyeliner , göz kalemi sürdük , üzerimede Beyza'nın ceketlerinden birini giydim . Kendimi aynada gördüğümde ''bu ben miyiiiiiim ?'' :o dedim Mükemmel olmuştum . O gün okula gittiğimde Mert'e nasıl olduum ' diye sordum Mert ise ' Harika olmuşsun Duru fakat ben hafif makyajlı , masum yüzlü arkadaşımı istiyorum demişti . Farkındaydım kötü kızlara benzemiştim . İşte Deniz beni o gün farketmişti . Bana öyle derin öyle güzel bakmıştı ki ...
O günün akşamı Face'den istek gönderdi . O anı unutamıyorum .. İsteğini kabul ettim sonra yazdı sevgilin varmı Duru diye sordu , e tabiki ben yok dedim sonra bir anda teklif etti. Başlarda her şey güzeldi , geziyorduk sinemaya gidiyorduk ama sonra gerçek yüzünü gösterdi . Tek derdi bana sahip olmaktı .. Onun hakkında denilenler doğruydu , o kimseyi sevemezdi ve kızlarla yatmak için çıkardı. Elinden zor kurtulup kaçmıştım , sonra mesaj atmıştı ' BİTTİ ' diye . Ertesi gün okula gitmemiştim , kalkcak halim yoktu çünkü , yemekde yememiştim. Annem hasta olduğumu düşünüp bana ıhlamur yapmıştı bir tek onu içtim ( zorla ) . Okula gittiğimde yanında bir kız vardı , elini tutuyordu , onları görünce beynim durmuştu sanki . Dersi dinlemedim , konuşmadım .. 1 Ay aşk acısı çektim . Sonra alıştım Mert teklif edincede Deniz'i unutmak ümidiyle kabul ettim . Ama başaramadım . Neyse artık hepsi geride kaldı , geçmişe mazi derler onlar mazide kaldı !