Yakışıklıı

333 17 1
                                    

Taşınalı 3 gün oldu . Yeni okulumu görmedim daha .Pazartesi başlayacağım . Eşyalarımızı yeni yeni yerleştirdik , oldukça yorucuydu Berk uyuyakalmış bileee :)

- Duruuuu

-Efendim Anne ?

-Kızım Berk uyumuş , aşağı sokakta bir bakkal var 2 tane ekmek al gel 

Dışarısı yağmurluydu ama aşırı yağmur yağmıyordu , şemsiye almasamda olurdu zaten ıslanmayı severim . Kapşonu kafama geçirip çıktım hava kararmaya başlamıştı . Aşağı sokağa doğru ilerlerken 2 kişi tartışıyorlardı . Her an birbirlerine dalcak gibiydiler . Biriyle göz göze geldik . ''Amaan allahım ! Bakışları Deniz'e benziyordu öyle derin ki .. Ama itiraf etmeliyim ki Deniz'den daha yakışıklıydı . Gözlerimi hemen çevirdim hızlı adımlarla bakkala doğru ilerledim . Aşık olmanın sırası mıydı şimdi ! Eve dönerken az önce bakıştığım çocuğun karşısında duran çocuğu gördüm , burnu kanıyordu . Ama o ortalarda görünmüyordu.Hemen yanına gittim ''Merhaba ben Duru , yardım etmemi ister misin ? '' Bunu dememle cebimden mendil çıkardım ve ona verdim . 

Teşekkür ederim Duru , ben Bora '' dedi. Yavşakça gülüyordu . ''Önemli değil iyi akşamlar '' dedim ve eve gittim . Yemeğimi yedikten sonra odama çıktım . Yüksek seste müzik açtım ve Taylor swift dinlemeye başladım . Sepetimdeki dergilerden en üsttekini alıp karıştırmaya başladım , dergi okumayı severim ama bugün çok yoruldum uyusam iyi olacak . Göz kapaklarımın da buna hayır diyeceğini sanmıyorum

Sabah kalktım banyoya gittim ve yüzümü yıkayıp kendime geldim . Bugüün güneşli :)

-Kızım kahvaltı hazır hadiii..

Kahvaltı yaptıktan sonra odama gittim laptopu açtım ve facede gezinmeye başladım . Sıkılmaya başlamıştım , en iyisi biraz dışarı çıkmak. Berk kahvaltıda yukarıdaki halı sahaya gideceğini söylemişti . Onun yanına gitmeliyim yoksa sıkıntıdan ölcem . Şu pijamalarımdan kurtulmalıyım önce , ımm ne giysem dar kot pantolonumu ve deri ceketimi giydim . Deri ceketimin altına siyah beyaz bir kazak . Siyahı severiiim . Gözüme likid ve dudağıma parlatıcı , saçlarımı saldım . Telefonu ve cüzdanı alıp , çıktım .

Halı sahaya doğru ilerlerken dün gördüğüm çocuk köşede sigara içiyordu . Bir anda bana döndü yine göz göze geldik .Hemen gözlerimi kaçırdım . Yürümeye devam ettim arkamdan bir ses 'Merhaba ' . Arkamı döndüm gülmüyordu çok ciddi bir yüz ifadesi vardı . Bu onu dahada çekici yapıyordu 'merhaba' dedim bende gülmeyerek 

-Burada yeni olmalısın seni daha önce hiç görmedim .

-Evet yeni taşındık adım Duru

Tanıştığıma memnun oldum Duru bende Emre .

Gülümsedim ve yoluma devam ettim . Çok yakışıklıydı of neyse ya banane! Yarında sonra pazartesi yeni okulumu görücem . Gözlerimi kapattım ve '  Lütfen herşey güzel olsun , Lütfen '' ..

SERSERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin