C A P I T O L U L I
Evelyn simţi un fior rece străbătându-i întregul corp încă de la prima privire. Ură, dispreț, frică... toate erau evidente pe fiecare dintre chipurile care o înconjurau din toate părțile. Nu doar că nu se așteptau la un asemenea comitet de primire încă de când au făcut primul pas afară de pe navă, dar faptul că erau înconjurați doar de gărzi și oameni din Valkoinen nu o făcea cu nimic să se simtă mai în siguranță. Era evident că nici localnicii și nici cei desemnați să îi protejeze nu păreau prea încântați de prezența lor. Până la urmă, ambele tabere încă își reveneau după război...
Portul era un loc aglomerat, plin de vase de transport de mărfuri și de persoane, lucru deloc surprinzător, pentru că regatul în care se aflau acum era renumit pentru economia sa. Nu doar că avea suficiente resurse pentru exportul cu alte regate, dar cei din Valkoinen erau și foarte buni comercianți și negociatori. Prosperitatea sa era inevitabilă și bine întemeiată.
Involuntar, Evelyn se ghemui și mai mult lângă Ethan în timp ce ochii ei continuau să analizeze neîncetat fețele tuturor. Chiar dacă ar fi ignorat faptul că oamenii regelui îi priveau de parcă ar fi fost gata în orice moment să își scoată săbiile din teacă, faptul că și restul chipurilor necunoscute din jur o făceau la fel de amenințător, o îngrijora și mai mult. Se aștepta la răceala din partea foștilor inamici dar, asta era mult mai mult. Era ură și dorință de răzbunare.
Ethan mârâi gutural în timp ce unul dintre bărbații de pe cai descălecă și făcu primul pas în direcția lor. Ar fi trebuit să fie orb să nu observe modul în care erau măsurați din priviri din toate direcțiile, de parcă ar fi fost o ceată de animale sălbatice, gata să sfâșie orice le-ar ieși în cale. Toate gărzile trimise de afurisitul de rege din Valkoinen erau înarmate și, bineînțeles, îi depășeau numeric într-un mod aproape brutal. Condițiile impuse au fost, puțin spus, foarte dezavantajoase pentru Aistrys: un număr foarte redus de servitori și gărzi i-au putut însoți în călătorie. Asta nu ar fi fost o problemă atât de mare pentru viitorul rege, pentru că era perfect capabil de a-și purta singur de grijă în luptă, chiar și în fața a zeci de soldați și luptători experimentați... totuși, faptul că va trebui să o lase pe Evelyn aici, în aceste condiții, îi micșora cu mult calmul și politețea.
De parcă nu ar fi fost și așa suficient de tensionat, ochii i se îngustară dezaprobatori în timp ce individul care se opri la doar câțiva pași în fața lor făcu o plecăciune scurtă. Își înălță privirea cu amuzament și Ethan înțelese prea bine că gestul nu a fost unul încărcat de respect, cu atât mai puțin de smerenie. Mâna îi ardea să se întindă spre teacă, însă rațiunea îl opri înainte să facă vreun gest necugetat. Prea multe lucruri erau riscate.
- Bine ați venit în Valkoinen, Prințe moștenitor Ethan și prințesă Evelyn! Sper că ați avut o călătorie plăcută, vocea sa puternică răsunară fermă, atrăgând atenția tuturor celor din jur asupra celor trei persoane din centru.
Evelyn nu știa cum ar trebui să reacționeze în fața bărbatului care o domina din punct de vedere fizic într-un mod înfricoșător. Era înalt, binefăcut, cu o armură care îl diferenția de restul gărzilor și, cu un zâmbet care promitea multe. Părul său blond și ochii de un albastru intens nu făceau nimic altceva decât să îi adauge imaginii de brută și calitatea de a fi extrem de arătos. Nu era nevoie de mai mult de o privire ca să îți dai seama că acest om avea o funcție importantă în regat. Statura sa dreaptă și mândră, hotărârea din glasul său, precum și faptul că a fost primul care să li se adreseze, vorbeau de la sine.
CITEȘTI
The Heart of a Queen
Romance"True love is selfless. It is prepared to sacrifice." Prinţesa Evelyn ar face orice pentru regatul său. Chiar să îşi ofere la schimb sufletul şi corpul pentru siguranţa şi bunăstarea poporului ei. Nemiloase războaie. O starea de teroare cons...