"Už jsem se bála, že nás tady v tom necháš s Amber samotné." pronesla Rachel, během čeho začala čepovat další pivo. "Dneska je tu fakt nabito a nestíháme." dodala po chvíli a já se rozhlédla po baru, ve kterém bylo opravdu víc lidí, než obvykle, což mě docela překvapilo.
"Promiň za zdržení. Musela jsem ještě pomoc Connie s domácím úkolem." řekla jsem, a pak hned hodila svojí černou tašku pod bar a vzala si zástěru, kterou jsem si rychle a zručně zavázala za zády. "Mám někam něco odnést?" zeptala jsem se a tázavě povytáhla obočí, když jsem byla připravená začít pracovat.
"Jo. Vem tyhle dvě piva na čtyřku, a potom dojdi zkontrolovat šestku. Nejspíš tam mají dopito." odpověděla mi Rachel, načež si stáhla své dlouhé hnědé vlasy do culíku, protože jí překážely při práci. Jen jsem přikývla, a pak vzala tác s dvěma sklenicemi naplněnýma hořkou tekutinou. Vydala jsem se ke stolu číslo čtyři, který tak nějak pomyslně patřil skupince starších chlapů, kteří sem chodili každý večer, aby si zahráli poker a utratili poslední zbytek peněz, který ještě nějakým zázrakem měli. Tohle pro ně bylo naprosto ideální místo, podřadné kasino v postraní uličce, kterého by si nikdo normálně nevšiml, protože cedule venku už nesvítila a chyběla jí polovina písmen.
"Takže pro koho jsou tyhle dvě piva?" zeptala jsem se, jakmile jsem došla ke stolu, na kterém ležely karty a žetony. Netrvalo dlouho a ozval se Brick s Rogerem. Znala jsem jejich jména, protože jsem tu pracovala už delší dobu a člověk to jednoduše pochytí, když je slyší, jak se baví. "Eddie? Dobré karty?" položila jsem otázku, přičemž jsem upírala svůj pohled na tlustšího padesátníka, který si zrovna zkontroloval karty, které mu přišly. "Máš nějaký vyšší pár nebo full hause?" dodala jsem a nespouštěla z něho pohled, i když jsem pokládala sklenice před Bricka a Rogera.
"Jak to, že to vždycky uhodneš?" položil naštvaně otázku, načež se zamračil, protože jsem mu zkazila možnou výhru. Jenom jsem pokrčila rameny a usmála se, jako kdybych byla nějaký andílek. "Chtěl jsem ti dát větší spropitné, ale teď budu švorc, takže máš smůlu." řekl mi a já ho poplácala po rameni.
"Eddie, ale ty mi nikdy nedáváš spropitné, kromě těch pár centů, které najdeš při troše štěstí po kapsách." pronesla jsem, během čeho jsem byla k němu trochu nakloněná. Slyšela jsem, jak se ostatní zasmáli. Spokojeně jsem se pro sebe usmála, a pak se vydala ke stolu šest, kde sedělo několik mladších podnapilých lidí. Vzala jsem od nich prázdné skleničky a rovnou jim slíbila, že jim hned donesu další rundu vodky. Někdo by je měl naučit, že hazardní hry se nemají hrát, pokud je člověk opilý, pokud teda nechtějí přijít o všechny peníze.
"Na šestce chtějí pětkrát vodku." oznámila jsem Rachel, když jsem se vrátila k baru a opřela se o něj loktem. Čekala jsem, než připraví tu objednávku. Byly jsme domluvené tak, že Rachel bude pracovat za barem a já s Amber v terénu. Ukázalo se, že je to mnohem praktičtější, protože jsme si nepřekážely a nestalo se, že nikdo nebyl u baru.
Rozhlédla jsem se po místnosti a můj pohled se zastavil u osoby, které jsem si do teď nevšimla. Nikdy předtím jsem ho tady neviděla, což mě ani neudivovalo, protože už na první pohled vypadal, že sem jednoduše nepasuje. Měl na sobě černé sako, které vypadalo nově, a pod ním čistě bílé tričko. Nemohla jsem přestat se na něho dívat, sledovala jsem, jak si zamyšleně pohrával s žetony, přičemž se trochu mračil. Bylo vidět, že přemýšlí. Z ničeho nic vzhlédl a koukl se na mě, pronikavě. Netušila jsem proč, ale najednou jsem znejistila a otočila se směrem k baru, což byla snad ta nejhloupější reakce, kterou jsem mohla vymyslet.
"Kdo to je?" zeptala jsem se Rachel tišším hlasem, jako kdyby nás snad mohl slyšet, i když to bylo naprosto absurdní. Rachel se na mě podívala, během čeho nalévala vodku do skleniček. Byla jsem si jistá, že ví, o kom mluví. K mému zklamání jen pokrčila rameny, ovšem než jsem se nadála, tak jsem slyšela Amber po mé pravici.
ČTEŠ
ALL IN || Harry Styles Fanfiction
FanfictionŽivot byl jejich hra a hazard byl jejich život. I přesto, že dostávali nejhorší karty, dokázali vyhrát.