24

3.7K 258 46
                                    

Yatağında uyuyakalmış TaeHyung'a gülümseyerek bakındı SeokJin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yatağında uyuyakalmış TaeHyung'a gülümseyerek bakındı SeokJin. Tuvalete gideceğini söyleyip, geri dönmesi beş dakika bile olmamıştı. Ne ara bu çocuk uykusu gelipte kendini Jin'in yatağına atmıştı?

Yatağın yanına çömeldi ve eli ile daha bir kaç gün önce yumuşacık olduğunu öğrendiği saçları okşadı. Hem mis gibi kokuyor, hem de Jin'in kalbinin deli gibi atmasına yetiyordu.

"Bir melek gibi.."

Diye fısıldadı SeokJin. Birdenbire açılan gözlerle de başını başka yöne çevirmesi bir oldu. Uyumuyor muydu o?

"Demek melek gibiyim ha?"

Dedi TaeHyung. Onun gülümsediğini farkedebiliyor ama utancından bakınamıyordu Jin. TaeHyung'un saçlarına dokunması, ya da elinin onun eline değmesi bile domates gibi olmasına yetiyordu.

Yalandan öksürdü, kafası hala daha başka yöne dönükken.

"Şey, sen uyumuyor muydun?"

"Uyumuş olmamı mı isterdin?"

SeokJin cevap vermedi. Bu TaeHyung cidden hazır cevabın tekiydi. Ne söyleyeceğini bilemedi.

O sırada hala daha onun saçlarında olduğunu farkettiği eli; bileğinden doğru tutuldu TaeHyung'un eli tarafından.

TaeHyung Jin'i yavaşça kendine doğru çektiğinde, ikili burun buruna gelmişti. Nefes almaya çekinir durumda olan Jin, nefes alamamaktan patlayacak haldeyken; hemen dibinde olan dudaklar, gözlerinin odak noktası oluvermişti. TaeHyung o ince dudakları dili ile yalarken, Jin biraz geri çekildi. Ateşi çıkmıştı sanki.

"Be-ben acıktım sanki. Sen?"

Gözlerini sürekli olarak kırpan Jin'e bakıp gülümsedi ve uzandığı yataktan kalkarak; arkası dönük Jin'in beline sardı kollarını TaeHyung.

"Acıktığına emin misin? Bence değilsin."

Boğazını yalayıp geçen TaeHyung'un sıcak nefesi ile tüyleri diken diken oldu Jin'in. Deli gibi kahkaha atası gelmişti. İlk defa biri ile bu kadar dipdipe, yanyanaydı.

TaeHyung; Jin'in belindeki kollarını daha da sıkılaştırdı ve Jin'in kokusunu içine çekerken gülümsedi.

"Şuan da bedeninin kollarımın arasında olması beni o kadar şanslı hissettiriyor ki."

Jin bu cümle karşısında tebessüm edemeden duramadı. Elleri ile TaeHyung'un ellerini tuttu; hala daha ikisi sarılı haldeyken.

"Kendini tek şanslı hisseden sen değilsin. Seni seviyorum TaeHyung-ah."

Sevdiği çocuğun dudaklarından dökülüp çıkan bu son cümle, hala daha aynı etkiyi bırakıyordu TaeHyung'ta.

Daha fazla dayanamadı TaeHyung.

TaeJinstagram - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin