Început de sfârșit

91 13 9
                                    


ㅡ Pa ,scumpo! Să ai grijă de tine!Mătușa Claire va veni în curând,să nu o superi și să nu îl ţii pe Shad în casă. Știi doar că e alergică la părul de animale! mama îmi face instructajul în timp ce termină de verificat și ultimele bagaje.

ㅡPlecaţi liniștiţi! Nu o să fac nimic să îmi supăr mătușa preferată.

Tata apare în prag cu mâinile împreunate și cu privirea serioasă pe care o folosește doar când vrea să arate cine deține controlul familiei.

ㅡ Nu deschizi ușa străinilor, fără băieţi și fără ieșiri afară mai târziu de ora nouăsprezece.

Mereu a fost foarte strict, mai ales in privinţa baieţilor și a ieșitului din casă după ce se întunecă. Mă abțin totuși să îmi dau ochii peste cap, fiindcă știu că asta îl irită și mai tare.

ㅡLucy, scumpa mea, noi plecăm. Dacă se întâmplă ceva, ne suni. Ai mâncare în frigider și bani îi voi lăsa mătușii tale.

Mama se apropie de mine cu lacrimi în ochii blânzi și albaștri, ca seninul cerului . Își duce mâinile pe chipul meu și mă sărută părintește pe frunte.

ㅡTe iubesc! îmi șoptește, privindu-mă în ochi.

ㅡȘi eu pe voi! Le urez când se îndreaptă spre ușă cu gândul de a pleca.

Nu știam că acestea ar putea fi ultimele mele clipe petrecute alături de cele mai speciale fiinţe din universul meu...

Monștrii de la miezul nopţiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum