I want Her

17.2K 74 3
                                    

Kedengaran bunyi kenderaan diruangan meletak kenderaan di kediaman mewah Tengku Aus & Tengku Aminah.

"Papa!!! Cepatlah turun, Isaac dah sampai dah tu. Mama dah siapkan makan malam dah ni." - kedengaran suara manja Tengku Aminah memanggil suami tercintanya.

"Assalamualaikum Mama..Papa kat atas ker? Dah ada makanan tak? Isaac lapar laa mama " - rengek Tengku Adam Isaac kepada mamanya sambil mengusap2 perutnya.

" Dah siap dah sayang. Tinggal tunggu papa dengan Isaac jer ni. Alololo cian anak mama. Banyak sangat ker keje dekat pejabat tu Isaac? " - Tengku Aminah

Isaac tidak menjawab dengan kata-kata dia hanya mampu mengangguk sambil berjalan menuju ke ruang meja makan. Perut Isaac memang lapar tetapi dia lagi lapar nak menikmati seorang Dee. Yuppp, Aleesya Diandra!!!

Sejak pertemuan pertama pagi tadi, Isaac tidak dapat memberikan fokus kepada kerjanya dan paling teruk dia tak pernah lagi gagal mengawal nafsu kelelakiannya walaupun digoda oleh miss Universe sekali pun. Namun, hari ini dia gagal mengawal nafsunya kerana sepanjang dia berada dekat dengan Dee dia dapat merasakan bahawa "bird" peliharaannya pasti akan terbangun dan seolah-olah ingin memasuki "sangkar" milik Dee.

Isaac tahu bahawa apa yang dia fikirkan dan rasakan tidak seharusnya ada. Dia dapat melihat bahawa Dee bukanlah seperti perempuan-perempuan lain yang mudah untuk didekati. Isaac sedar bahawa kemesraan yang Dee paparkan sepanjang berada di pejabat dengan dirinya adalah kemesraan antara pekerja dan majikan saja.

Selepas menikmati makan malam bersama kedua papa dan mamanya, Isaac meminta diri untuk naik ke biliknya dengan alasan ingin mandi dan terus berehat.

********************
Isaac membuka pakaian kerjanya dan terus menyarung tuala membaluti badannya separas pinggang.

********************Isaac membuka pakaian kerjanya dan terus menyarung tuala membaluti badannya separas pinggang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dia pun masuk ke dalam bilik mandi. Isaac masih tidak dapat melupakan pertemuan pertamanya dengan Dee. Dia sangat mengingini Dee. Tanpa Isaac sedari, tangannya sedang mengurut "bird" peliharaannya dengan lembut sambil terbayangkan Dee.


Semakin lama urutan Isaac semakin rancak. Isaac melajukan urutan tangannya sambil memanggil-manggil nama Dee.

Ahhhhhhhh~ahhhhhhhhh~~~~~sssssssssssssstttttttttt Deeeeee..
Ahhhhhhhh~~~ahhhhhhhhhhhhhh~~Deeeeeeeeeeee~~~~~~~~~~ahhhh ahhhh ahhhhh ahhhhh

Isaac pun mencapai klimaks pertamanya. Isaac membersihkan diri dan terus memakai boxernya. Memang Isaac hanya akan memakai boxer sahaja setiap malam untuk tidur. Isaac masih tidak dapat melupakan Dee. Dia terbayang wajah Dee sampai dia tertidur.

You're My DestinyWhere stories live. Discover now