taenie

74 5 3
                                    

YAZARDAN
Tae jennie yi takip eder ve tam tuvalete gidecekken kolundan tutar.  Jennie de tae ye karşı boş değildir.  Tae jennie ye
Tae:kusura bakmayın biriyle karıştırdım.  Der ve tebessüm eder acemice.  Jennie yaklaşık 2-3 saniye o tatlış yüze bakar ve sonra
Jennie :şey y ö-önemli de-değil
JENNİE'DEN
Noluyor bana böyle neden kekelememe engel olamıyorum??
Neyse iyice rezil oldum zaten kendime hakim olmam lazım.  Ben bunları düşünürken bir öksürük sesi beni kendime getirdi o yöne doğru baktım ve gelenin junkook olduğunu gördüm.  Yandıkk kesin yanlış anladı. Ve şuan tae ile çok yakındık. Kendimi ondan uzaklaştırıp arkamı dönüp gittim.
TAE 'DEN

Jennieyi kendime doğru çektim fakat ona ne diyeceğimi bilmiyorum sanki küçük dilimi yuttum.  O an ağzımdan şu kelimeler döküldü." Kusura bakmayın biriyle karıştırdım " üstelik birde tebessüm  ettim. Ne kadar anlamsız konuştum yaa biriyle karıştırdım nedir. Yüzü o kadar güzel ve tatlıydı ki insan onun yanında ne düşüneceğini unutuyordu ve bende unuttum o ise bana önemli değil, dedi fakat bunu kekeleyerek söyledi galiba korktu benden tabi kızın kolundan bir anda tutunca korkması normal kendimi toparlayıp ona bir şeyler demem gerekiyor ama şuan o kadar yakınız ki adımı bile unuttum noluyo bana böyle,Aşık mı oldum ben bu kıza diye aklımdan geçirirken bir ses geldi yandan, bakışlarımı o yöne doğru çevirdim gelen kookieydi.  Aferin yaaa bu güzel anın içine sıçtı yine aptal offf offf kookie pfff neyse zorlada olsa ayrıldım onun masum kokusundan cidden nasıl bu kadar güzel kokmayı beceriyor bu kız (ahh keşke benim olsan)
Yazardan 

Jennie ve tae junkook sayesinde birbirlerinden ayrıldılar. Jennie heyecandan tuvalete gideceğini unuttu ve kızların yanına gitti (aşktandır aşktan😂😝😝) junkook durur mu tae yi soru yağmuruna tuttu tabikide, ama tae sadece jennie nin arkasından bakakaldı ve junkooku duymadı bile sonra kookie onu dürtme ye başladı tabi o sırada jennie masaya üyelerin yanına oturmuştu tae junkooka "hadi masaya gidelim merak ederler" dedi ve masaya gittiler. Masaya gittiklerinde kimseden çıt çıkmadı tae ve jennie sürekli göz göze geliyordu sessizliği bozan suga oldu.
Suga:Benim uykum geldi yaa eve mi gitsek artıkk!?? Hani geç oldu diyorum yarın ödül 🏆 töreni varr. 
Rm:suga haklı yarın ödül töreni var
Jin :saate geç oldu
Jimin :yavaş yavaş kalksak
Junkook :iyi olur
Tae:niye yaa daha yeni geldik saat geç falanda değil (saat akşam 1 bu arada) ödül töreni kaçmıyor yaa
Jennie :K -katılıyorum taeye
Jisoo :bence de haklısınız saat geç oldu dimi jennie
Jennie :ama Jisoo unnie
Rose :iyi akşamlar herkese
Der ve el sallar herkese hepsi çıkış kapısına doğru yol alır son bir kez Jimin iyi geceler der ve birbirlerine eğilerek selam verirler ve her iki grup da arabalarına biner ve giderler
Acaba  arabada neler olacak üyeler arsında?? Hepinizi seviyorum yorumlara eksiklerimi veya beğenmediğiniz yerleri yazın 😍😘😘🤓❤❤🇹🇷💜🇰🇷

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 17, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

bts black pink Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin