NOVÁČEK V KLANU

151 14 4
                                    

Dráp věděl že ho celou dobu sledoval, ale s tímhle učedníkem skoncuje hned. Tak vzal Rudochovo tělo a postupoval k táboru. Jak byl asi uprostřed cesty tak už ho bolely zuby, ale odložit Rudocha a nechat ho tady nemohl. Tak pokračoval dál. V táboře bylo ticho. A tak vydal bolestné zakvílení. Cítil, že se všechny kočky podívali jeho směrem. Dráp se vrávoravě protáhl trnitým tunelem a tělo mrtvého Rudocha dovlekl doprostřed mýtiny. Klan ztichl. V tom se ozval Šedák"Rudochu!" zavolal smutně. O chvíli později se zeptala Modrá hvězda z vysoké skály"Jak se to stalo, Drápe?" Dráp pustil z tlamy Rudochovu kůži a zadíval se pevným pohledem na Modrou hvězdu a prohlásil"Zemřel se ctí, když ho Dubas srazil. Nemohl jsem ho zachránit, ale podařilo se mi zabít Dubase, zrovna když se chlubil svým vítězstvím."Řekl Dráp svým silným hlasem." Rudoch nezemřel nadarmo. Moc bych pochyboval, že by se některý z říčních válečníkù odvážil znovu na naše území."řekl Dráp. Chvíli bylo ticho a pak se několik koček vydalo k mrtvému tělu. Začalali ho čistit, olizovat a přitom a mrtvým válečníkem potichu mluvili. Modrá hvězda po chvíli taky seskočila u vysoké skály a kočky ji udělaly prostor aby se se svým zástupcem mohla rozloučit. Pak uvedla hlavu a a prohlásila" Rudoch byl statečný bojovník. O jeho oddanosti k Hromového klanu nemůže nikdo zapochybovat. Vždycky jsem spoléhala na jeho úsudek, při kterém myslel na ostatní, nikdy se neřídil vlastními zájmy. Byl by z něj výborný velitel." Potom se uložila a začala truchlit. Dráp na době ucítil něčí pohled a tak se šel podívat na Havrana za Tečkou. Havran byl totiž jeho učedník." Tak, Tečko, jak je na tom? Myslíš že ho zachráníš? Věnoval jsem jeho tréninku dost času. Nerad bych o něj přišel hned v první bitvě.""Ano, to by byla škoda kdyby umřel hned v první bitvě. ""Přežije to?" Dožadoval se Dráp odpovědi. ""Jistě jen so musí odpočinout. Dráp se jenom podíval otrávený pohledem na léčitelku a otočil se. Při odchodu si všiml Šedáka a nějakého zrzavého kocourka. "Kdo je tohle?""nový učedník.""má pach domácího mazlíčka odvětil Dráp."" Býval jsem domácí kocour." Odpověděl statečně kocour." No, uvidíme jak ti to půjde." Dokončil Dráp debatu a odkráčel do válečnického doupěte.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 16, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

KOČIČÍ VÁLEČNÍCI 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat