Just One Day

272 24 17
                                    

31 ARALIK 2018

00:01

"Her şey tamam mı?" diye sordu Seokjin. Gergin bir şekilde gülümsedim,

"Evimize gelmek için son dakikada haber veren sensin. Her şey senin sorumluluğunda." dedim.

Söylediklerime Taehyung da güldü,

"Hyein haklı. Eğer bir şey unuttuysak da umrumda değil hyung.." dedi ve bana dönüp kolumdan nazikçe tuttu, "..seninle biraz konuşabilir miyiz?"

Ne konuşmak istediğini çok iyi biliyordum. Kafamı hafifçe salladım ve gülümsememi sabit tutmaya çalışarak Seokjin'e seslendim,

"Sen filmi aç, biz geliyoruz."

Seokjin söylediklerimi umursamadan TV'nin başına geçince Taehyung'un adımlarını takip ederek onun odasına geçtim.

Taehyung kapıyı arkamızdan kapatırken odada ilerledim Taehyung'un yatağına oturdum,

"Ee..söyle bakalım ne konuşacağız?" dedim sahte bir neşeyle.

Taehyung yanıma oturduktan sonra bana doğru döndü, "Ne konuşacağımızı biliyorsun."

"Biliyorum.." dedim sessizce.

"Ona..söyleyeceksin değil mi?"

Bakışlarımı Taehyung'dan kaçırdım ve yerdeki halının desenlerini incelemeye başladım. O sırada Taehyung, sert bir ses tonuyla bana seslendi,

"Hyein.." dedi kendisine bakmaya zorlayarak, "..Seokjin'e söyleyeceksin değil mi?"

Kafamı reddederek salladım, "Hayır..söylemeyeceğim. Aramızdaki arkadaşlığın bozulmasını istemiyorum."

"Ama geçen gün öyle demiyordun."

"Tae.." dedim sakin kalmaya çalışarak, "..okulun popüler çocuğuna ve de en yakın arkadaşıma aşığım. Sence de...bunu itiraf etmek...her şeyi mahvetmez mi?"

"Eder.."

Şaşırarak kaşlarımı kaldırdığımda Taehyung konuşmaya devam etti, "..ama o senin arkadaşın. Aynı hisleri beslemiyor olsa bile anlayış gösterecektir. Hem..unutmayı da denedin ama üç gün sürmüştü, hatırlıyor musun Hyein.."

Haklıydı..

Onu İşletme Bölümünün popüler kızlarından biriyle partide gördüğümde..

Dünya başıma yıkılmıştı..

Sonrasında dikkatimi dağıtmak için her gün extreme bir hobi bulmaya çalışmıştım. Üçüncü günün sonunda Bungee-Jumping yapmak isterken ölümden son anda Taehyung sayesinde kurtulmuştum.

"O üç gün içinde bile seni toparlamak için o kadar uğraştım ki.."

"Korkuyorum.." dedim sessizce. Taehyung bunu duyunca sıcak bir ifadeyle gülümsedi,

"Biliyorum. Ama kendine iyilik yapmış olacaksın."

"Peki."

"Hadi ama gelmiyor musunuz?!!! Kapalı kapılar arkasında ne yapıyorsunuz saatlerdir?!!"

Seokjin'in sesin duyunca gülümsedim. Taehyung ise gözlerini devirerek bağırdı, "Geliyoruz hyung merak etme!!"

Salona girdiğimizde Seokjin hemen bana döndü ve yüzümü dikkatle incelemeye başladı, "Dudakların mı şişmiş senin?" diye sordu gözlerini kısarak.

Küçük bir kahkaha attım, "Saçmalama Seokjin!" Sonra da Taehyung'un yanına oturmak için ilerledim ama Seokjin'in güçlü elleri zayıf bileklerimi bir anda kavrayıp kendine doğru çekti.

[✓] just one day » jinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin