Záznam 1. - Informace o projektu D.S.
Dobrý den jsem Dr. Erlis Moriklot a toto je záznam o projektu D.S. Sem budu zaznamenávat všechny pokroky projektu. Tento projekt má vytvořit dokonalého studenta tím, že mu budou odstraněny negativní vlastnosti. Zní to nesplnitelně, ale pro naší skupinu opak je pravdou. Naše skupina je tvořena vědci ovládající různé tipy magie. Existence naší skupiny není veřejnosti známá a pracujeme pod přísným dohledem vlády. Nedávno moje žena Dr. Alis Moriklot našla svitek v runách, díky kterému by jsme mohly změnit lidskou osobnost na dokonalého studenta a později pracovníka. Tento nápad byl podpořen i vládou, bohužel potřebujeme několik lidí navíc.
Záznam 2. - 1. den projektu D.S.
Skvělá správa pro projekt, velký vědec a můj dobrý přítel, Dr. Richar Ewelson přijal nabídku pracovat na projektu. Velkým přínosem se je též, že rozumí runám a tak pomůže mé ženě s překladem.
Záznam 3. - 4. den projektu D.S.
Několik další vědců souhlasilo s účastí na projektu, mezi nimi Dr. Peter Daslon, Dr. Sedrik Valdes a Pro. Malfoi Volden.
Záznam 4. - 6. den projektu D.S.
Vše potřebné je přeloženo, bohužel na rituál se musí použít látky které již neexistují. Budeme muset proto najít alternativní náhrady.
Záznam 5. - 20. den projektu D.S.
Několik testů látek byli úspěšné a navíc Richar našel vhodný subjekt k konečnému testu.
Záznam 6. - 45. den projektu D.S.
Všechna tvrdá práce se vyplatila za chvíli proběhne první pokus.
Záznam 7. - Záznam o pokusu
Vše bylo připraveno v perfektním stavu a tak jsme začali. Nejprve se nám podařilo odstranit trochu lenosti, vlezlosti a dokonce i ukecanosti, kterou subjekt jen oplýval. Alis potvrdila, že vše proběhlo bez potíží. Následně jsme odehráli i další část, ale Alis zasáhla a pokus ukončila.
Záznam 8. - 46. den projektu D.S.
Keltská magie byla vyhodnocena jako nepoužitelná a projekt byl ukončen.
Záznam 9.
Něco je špatně a já jsem si jist, že to souvisí s projektem D.S. proto vám nyní nahrávám tuto zprávu. Ani ne týden po pokusu má žena začala mluvit sama se sebou. Nebo přesněji k někomu koho nikdo nevidí, kromě ní. Tuto osobu nazývá jménem testovaného subjektu z projektu D.S. V nedávné době tuto osobu nazvala The Talker. Dr. Richar obviňuje Alis z neúspěchu projektu a já sním plně souhlasím.
Záznam 10.
Alis propadla alkoholu a co se ke mě dostalo často se hádá s tou osobou The Talkrem a nebo se nekontrolovaně směje. Jsem rád, že jsem se s ní rozvedl.
Záznam 11.
Dnes jsem se dozvěděl, že Alis před měsícem zavřeli do blázince. Následně Dr. Richar a jeden z našich kolegů zmizely. Jediné co se našlo byl na papíře nakreslený kruh s runami. Dnes jsem také spatřil The Talkera. Vypadá jak testovaný subjekt z projektu D.S. s tím rozdílem, že neustále levituje ve vzduchu a také na tváři, krku, levé rudce a typuji, že i na zádech, má runy a obrasky popínavých rostlin. Jakýkoliv fyzický kontakt s ním je nemožný, jak sám zdůrazňuje, nachází se totiž ve vlastní vedlejší realitě, která je částečně propojena s naší. Tudíž The Talkera lze pouze vidět a mluvit s ním. Zeptal jsem se The Talkera zda by nevadilo kdybych nahrával všechny konverze s ním. Na otázku se usmál a cituji: ,,Mě je to jedno, ale asi budeš muset nahrávat nonstop." Poté následoval zvláštní smích připomínající mečení kozy. Proto jsem se rozhodl, že sem budu vkládat jeho odpovědi na mé otázky a vše důležité co mi řekne.
ČTEŠ
The Talker a další creepypasty
De TodoThe Talker je moje vlastní creepypasta a zároveň projekt ve kterém se nachází či bude nacházet několik creepypast s The Talkerem, pár fanfikcí kde The Talker potká jiné creepipasty a nakonec creepypasty které nemají nic společného s The Talkerem UPO...