Familie uit Engeland

6 0 0
                                    

'Abbygail! Ach wat ben je groot geworden! De laatste keer dat ik je zag was zo!', zegt tante Charlotte terwijl ze haar hand bij haar heupen houd. 'Sophia!', zegt tante Charlotte, 'O, ik heb jullie zo lang niet gezien! Wat heb je gemist zusje!'. 'Ik jou oooooooooook!', zegt mama. 'Abbygaaaaaiiiiillll', gilt Olivia. O, wat schat is het toch. 'Oliviiiiaaaa', zegt Abbygail voor de grap. 'Hoi, ik ben Abbygail' zegt ze. 'Wat, oh eh sorry. Ik ben Aiden, je nieuwe neef', zegt de jongen. Hij ziet er buitenlands uit vind Abbygail, een beetje colombiaans met een engelse twist. 

Tijdens het eten is Abbygail er achter gekomen hoe Aiden in hun familie is beland is in de familie; vroeger woonde hij in een klein dorpje in Colombia samen met zijn vader en moeder. Maar op een dag overviel iemand zijn huis en werd hij bewusteloos geslagen, toen hij wakker werd was hij bij de buren. Zij verteldden hem wat er was gebeurd; Zijn moeder was in het ziekenhuis en daar zou ze nog even blijven, zijn vader had het niet overleefd. Aiden heette vroeger niet Aiden maar hij wist zijn echte naam niet meer. Twee jaar heeft hij bij de buren gewoond, daarna raakte het geld bij hen op en moesten ze Aiden met pijn in hun hart naar een weeshuis in Engeland brengen en daar ontmoette hij tante Charlotte. Hij vond haar meteen al aardig. En nu woont hij al drie jaar bij tante Charlotte. 

My life...Where stories live. Discover now