•ЖОН ЖОНГҮҮК•
Энэ бол Жон Жонгүүк.Энгийн л нэг их сургуулийн сурагч.Гэхдээ тэр бусдаас нэг зүйлээрээ ѳѳр.Тэр бол BISEXUAL.Тэр маш олон залуустай үерхэж байсан.Намжүүн,Хусог,Юнги гээд л.Гэхдээ тэд нар бүгд Жонгүүкд дурласан болохоор тэд ч бас BISEXUAL.Гэхдээ энэ түүх бусад залуустай уулзаж,учирч байснаас тэс ондоо.
(Дин Дон)
Жонгүүк сурсан зангаараа гарч ѳдрийн хоолоо идхээр явлаа.Тэр сүүлд үерхэж байсан залуугаа бодож,нүд дүүрэн нулимстай ѳдрийг ѳнгѳрүүлнэ.Харин тэр ѳдѳр бол хамгийн онцгой ѳдѳр.Яагаад гэвэл тэр Жиминтэй учирсан юм.Сургуулийн коридороор үсээ хойш нь шидлэн алхах цэнхэр линзтэй нэгэн залуу.Тэр бол Пак Жимин.Сургуулийн Playboy нарын нэг.Гэхдээ бусдаасаа хамгийн тачаангуй нь.Бүх охид л түүнд унаж тусан бѳѳн юм болно.Яг тэр үед Жонгүүк түүнд дурлачихжээ.Жонгүүк улайдгаараа улайж,түүнээс харцаа салгаж чадсангүй.Тэр түүнийг яаж ѳѳрийн болгох талаар бодон зогсож байтал орох хонх жингэнэж түүний бодлийг тасалдуулав.Түүний ходоод аймшигтай хонхолзож байлаа.Яагаад гэвэл тэр хоолоо иддэг цаг дээрээ Жиминийг тас гѳлрѳн зогсож байсан учраас.Жонгүүкийн уур хүрч байлаа.Гэхдээ шинэхэн краштай болсондоо баярлаж,түүнийг бодох тусам хоёр хацар нь улайна.Тэр эксүүдээ мартаж чаджээ.Энэ бол түүнийг зовоож байсан ганц асуудал.Тийм учраас тэр Жиминд маш их баярлаж байлаа.Тэр багш ирж буйг хараад анги руугаа орлоо.
(Ангид)
Хана:Жонгүүкаа.Дахиад яагаад эморчвоо.Сонин шд.Мангараа,Юнги чамайг яалаа.Тийм юм чинь мартах хэрэгтэй.
Жонгүүк:Мартах тийм амархан гэж бодоо юу.Тэр миний амьдралийн хамгийн том бас үнэтэй хэсэг.Мартаж чадахгүй.Хана тэгүүл чи ѳѳрѳѳ Минжүүнийг март.Адилхан шдээ.
Хана:Хэлэх үггүй болтол авхиймаа нээрээ.Мммм.Хэрвээ би чамайг шинэ бооётой болгож ѳгвѳл чи яахуу.
Жонгүүк:Тэр л биш бол ѳѳр хэнч хэрэггүй.
Хана:Тэр гэж Юнги юу?Эсвэл Намжүүн.
Жонгүүк:Бишээ.
Хана:Тэгүүл Хусог.
Жонгүүк:Бишээ.Би шинэ краштай болсон.Гэхдээ сайн мэдэхгүй.Чи надад туслахгүй биз.Чи тэрнийг таньдаг ч байж магадгүй шд.
Хана:Бас бурхны солгой гарын бүтээлд дурлацан уу.За тэгээд хэн юм дээ.
Энэ үед Жонгүүк Ханаг чирч түүнийг сургуулиар нэг хайлаа.Азаар Жимин багш нарын ѳрѳѳнд байлаа.Жонгүүк улайж,Хана ч түүнийг хэнд дурласныг мэдчих шиг боллоо.Гэхдээ Жимин нэг л бүрсгэр царайлчихсан зогсож байлаа. "Ямар нэгэн хэрэг тарьчихсим боловуу?Эсвэл даалгавраа хийгээгүй юм болуу?"гэсэн бодлууд Жонгүүкийг зовоож байлаа.Гэнэт зѳн совин уу гэлтэй Жимин түүн рүү харлаа.Жонгүүк айж,Ханаг чирэн анги руугаа гүйлээ.
Хана:Чи дахиад л...Эмэгтэй хүнд дурлаж болсонгүй юу.
Жонгүүк:Сэтгэл шдээ.Би угаасаа л BISEXUAL шдээ.Эмэгтэй хүнд дурлах гэхээр нэг л сонин.
Хана.:Зѳзѳ.Би чамд мэдээллийг нь ѳгье.Пак Жимин гэдэг.Одоо 2 курс.Дээд анги байгаа биз.Гэр нь манай хажууд байдаг.Сонирхдог охид.За охид ч гэж дээ ,хѳвгүүд.Үргэлж сэгсийчээл явж байдаг нээх сайн сурлагатай биш,олон хүнтэй үерхээгүй байхад л болно.Товчоор хэлбэл Жимин яг л чам шиг BISEXUAL.
Жонгүүк:Нээрээ юу.Тэгүүл надад боломж маш их байгаа байхнээ.Сайн сурдаггүй минь сайн болж.Гэхдээ чи яаж энэ бүхнийг мэдээд байгаа юм бэ?
Хана:Би түүнтэй үерхэж байсан залуутай нь үерхэж байсан.Би бас Жиминд сайн болчихоод гүйж байхад Сону надад хэлж ѳгч байсан юмаа.
Жонгүүк үнэхээр баяртай байлаа.Тэр одоо ѳѳртѳѳ анхаарал тавьхаа больж эхэлсэн юм.Тэр үсэндээ маш их анхаардаг байсан бол одоо сэгсийлгэж явахдаа их анхаардаг болж.Бас ѳмнѳ нь Юнгиг санаж хоолоо ч иддэггүй байсан бол одоо хичнээн аяга хоол идээд ч цадахаа больсон.Түүний биеийн байдал ч сайжирсан.(Жонгүүк хоол иддэггүйгээсээ болж турж үргэлж толгой нь ѳвдѳж,ухаан алддаг байсан)Энэ бүхэн Жиминий л ач.
YOU ARE READING
•Ma sexy boy Jiminie•
RomanceЭнэ зохиол маань Romance,Яаой тѳрлѳѳр гарч байгаа миний анхны бүтээл юм.Шимтэн уншаарай.Баярлалаа.Бодит амьдралтай холбож ярих хэрэггүй.Энэ бол зүгээр л миний зүрх сэтгэлээс гарч буй үгс юм.