•Танилцья•
Жонгүүкийн нэгэн эрч хүчтэй ѳдѳр.Тэр Жиминийг бодсоор л байлаа.Гэхдээ л хүн хайртай хүнээ бодохдоо жаргалтай болдог шүү дээ.
Жонгүүк:Жин ахааааааааааааа.
Жин бол Жонгүүкийн тѳрсѳн ах.Багаасаа зодолдож ѳссѳн ганц хайртай ах нь.
Жин:Вуанана,миний бяцхан Күүк яасийн.
Жонгүүк:Ахаа.Би хүнд сайн болцон.
Жин:(Ууж байсан ундаандаа хахах)
Ю.юу юугнэээ??????Жонгүүк:Ах минь дээ.Дүү нь дурлачлаа.
Жин:Миний Күүкий минээ.Бас л эрэгтэй хүн үү.
Жонгүүк:Тиймээ.Жимин гэдэг.
Жин:Ваххх.Ахынхаа бээстэд сайн болцон айн.
Жонгүүк:Нээрээ юмуу.
Энэ үед хонх жингэнэж,ах дүү хоёр анги руугаа яаравчлан гүйлээ.Яг энэ үед:
Жиминийг нүүр нүдгүй балбаж,золтойл алчихсангүй.
Жимин:Юнги,чам шиг эр биеэ үнэлэгч намайг ялдагггүй юм за юу.
Юнги:Хүнтэй сайхан харьцаж сур.Тэр тусмаа надтай харьцахдаа болгоомжтой бай.
Жимин:Амаа бодоорой,ѳлѳгчин минь.
Тэд явсны дараа Жимин арай гэж хѳл дээрээ тогтон гэр лүүгээ алхаж байлаа.Яг энэ үед Жонгүүкийн толгой нь ѳвдѳж чѳлѳѳ аваад эмийн сан хайж байлаа.Жонгүүк арай гэж нэг эмийн сан олоод эмээ уучихаад зогсож байтал Жимин хѳл дээрээ тогтож чадалгүй түүний ѳмнѳ ухаан алдаад унчихав.Жонгүүк айж,Жиминийг таниад сэргээх гэж бѳѳн юм боллоо.Гэхдээ энэ түүнд олдсон хамгийн том боломж байлаа.Тэр хиймэл амьсгаа хийж эхэллээ.Түүний бамбагар ягаахан уруул Жонгүүкийг балмагдуулж,Жимин ч сэргэв.
Жимин:Хэн бэээ?!?
Жонгүүк:Аан,Танилцья.Н.намайг Жон Жонгүүк гэдэг.Чи сая миний урд ухаан алдчихсан.Тэгээд би сэргээх гээд л.Намайг уучлаарай.
Жимин:Зүгээрдээ.Харин намайг уучлаарай.Чамайг сандраачихлаа.Намайг Пак Жимин гэдэг.2 курс.
Жонгүүк:Аан заза.Танилцсандаа таатай байна.Би танийг хүргээд ѳгье.
Жимин:Баярлалаа.
Тэр хоёр юм ярьж алхсаар байгаад Жиминий гэрт ирлээ.Яг Ханагийн хажууд талын байр.Жонгүүк баярлаж байсан юм.Крашынхаа уруул дээр үнсэж,тэврээд гэрт нь хүргэж ѳгч,бүр гэрт нь орж үзлээ.
Жимин:Цай уухуу.
Жонгүүк:Тэгье,убба.
Жимин:Би чамайг Babyboy гэж дууднаа.Эгдүүтэй хайр хүргэмээр амьтан бэээ.
Жонгүүк улайж байлаа.Жимин ѳхѳѳрдѳж,хацар дээр нь үнсчихлээ.Жонгүүкийн бие жирсхийж,Жимин лүү түүнийг хүссэн мэт харцаар ширтэж байлаа.Жимин мэдээд,түүн рүү дѳхтѳл...
Жонгүүк:Та над шиг BISEXUAL юм уу.
Жимин:Над шиг???
Жонгүүк:Би ижил хүйстэн юмаа.
Жимин:Тиймээ.
Яг энэ үед Жонгүүкийн утас дуугарлаа.
Утасны цаанаас:
Жонгүүкийн ээж:Күүкий,миний хүү хаана байгаа юм бэ?Хана ирчихсэн чамаас ном авна гээд хүлээгээд суугаад байна.Бас чамд маш чухал зүйл хэлнэ гэсэн.Ээж нь дамжуулаад ѳгѳх үү?
Жонгүүк:Аан би одоо очлоо.Ханаг түр байлгаж байгаарай.Би одоо очлоо.Ханатай ярья.
Хана:Голден Макне гуай.Хаана байгаа юм бэ?Чамайг 4 цаг хүлээлээ.
Жонгүүк:Жиминийхээс гараад очиж байна.
Хана:Жиминий гэрээс үү?
Жонгүүк:За очоод ярья аа.Юун тухай ярих гээд байгаа юм бэ?
Хана:Жиминий тухай!!!
Жонгүүк:Нисээд очъё.
YOU ARE READING
•Ma sexy boy Jiminie•
RomansaЭнэ зохиол маань Romance,Яаой тѳрлѳѳр гарч байгаа миний анхны бүтээл юм.Шимтэн уншаарай.Баярлалаа.Бодит амьдралтай холбож ярих хэрэггүй.Энэ бол зүгээр л миний зүрх сэтгэлээс гарч буй үгс юм.