Och, no!

13 2 1
                                    

"pán Stylberg zistili ste už niečo?" "Hmm, zaťiaľ nie ale vyzerá to na samovraždu" "Mali by sme to uzavrieť, je jasné že táto mladá slečna spáchala samovraždu" "Ale Julio ja potrebujem vedieť dvôvod, a prečo?!" "Chápem, my to zvládneme" "Och, taká mladá slečna ktorá mala celý život pre sebou" "Ľutujem, jej rodičov" A presne tu začína tento príbeh, možno poznáte filmy kde všetko končí štastne, vždy si tam niekto najde pravú lásku.Lenže welcome Realita, tento príbeh začína tragicky a tak aj skončí, a viete prečo?Poviem vám to jednoducho, pretože toto je realita, presne takto to prebieha v živote.Ľudia si často mília Realitu s Románom, a rôznymi filmami."Pán detektív Stylberg?" "Čo je zas?! snažím sa rozmýšľať" "Je to dvôležité!" "A čo, nič nieje dvôležitejšie ako tento prípad?!" "Prišiel kamarát mladej slečny, vraj niečo pre nás má mohol by nám pomôcť" "Povec mu nech ide do mojej kancelárie, prídem za pol hodinu" "Dobre, pane" Presne takýto je život plný strachu, smútku, lakomstvá, a to hlavné je nenávisť."Tak som tu čo ste chceli odomňa mladý pán?" "Viete včera mi prišla veľká krabica, bolo to od Gigy, nechápal som tomu myslel som si že si niekto zo mňa robí srandu, ale nebolo to tak keď som prišiel na poštu a pýtal som sa na ten balík povedali mi že je to od Gigy vraj ho priniesla pred 2 dňami nechápal som tomu, bežal som domov a otvoril ho, v balíku sa nachádzali kazety pustil som si ich a uvidel som tam Gigy, na kazete povedala že to je pre mňa pre človeka ktorého milovala, a bol jej oporou, pozeral som to so slzami, keby som vedel ako sa trápi tak by som jej pomohol, ale ja hlupák som to neurobil" "Ukludnite sa, ja vás chápem že ste v šoku, mohli by ste nám tie kazety dať?" "Áno"Takto skoro končí každý život mladých ľudí, pretože už nemôžu zniesť nenávisť druhých, radšej urobia vec ktorú ich blízky neznesú, ako by mali stále pozerať na nenávistné pohľady....

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 19, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Life is a Beast (13 dvôvodov Prečo?!)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz