Test Vybraných

55 8 17
                                    

Tento test bude sloužit aby jsme zjistili kdo jste. Buď Jiní, Zadní nebo Hlavní. Poprosila bych aby jste mi to poslali do soukromích!
Chci aby jste odpovídali pravdivě a vžili se do té situace. Bylo by k ničemu kdyby jste se přetvařovali stejně bych vás dřív nebo později stejně poznala a zjistila co jste za typ.
Taky neříkám že si ho musíte dělat. Jen pokud vás to zajímá a popřípadě pokud jsem se nespletla.

1. Je opisivatelka anglické knížky do české. Co uděláš?
a) nahlásíš a rozneseš všude
b) nahlásíš necháš být
c) necháš to být
d) budeš to číst ale nepodporuješ to

2. Píšeš knížku. Někdo ti napíše že se mu to nelíbí a začne ukazovat na chyby jak pravopisné tak i nelogické. Co mu odpovíš?
a) vysvětlíš mu to a omluvíš se za chyby. Půjdeš to opravit.
b) vysvětlíš mu to a necháš to plavat
c) vynadáš mu že sám nic nedokáže a necháš to bejt

3. Píšeš si s křehkým člověkem. Řekne že to má těžké a že končí. Co uděláš?
a) začneš 'brečet'
b) řekneš mu že mu budeš chybět ale že s tím nic neuděláš
c) budeš se mu pomoct najít východisko
d) necháš ho být

4. Miluješ psy. Někdo začne na psy nadávat. Co uděláš?
a) vysvětlíš mu že někdo má rád to a někdo to
b) začneš urážet jeho oblíbenou bytost
c) nevšímáš si ho

5. Máš skupinu okolo třiceti sledovatelů a snažíš se psát knížky. Vyloženě jich chceš víc.
a) budeš se snažit na sebe upozornit a psát pod různé knížky pěkné komenty.
b) necháš to tak jak to je. Buď si tě všimnou nebo ne

6. Přijdeš do společného účtu. Máš jeden super nápad ale ostatní ho zkritizují a zahodí.
a) přijmeš že se jim to nelíbí
b) budeš za ten nápad bojovat a říkat jeho plusy
c) neodpustíš jim to a uděláš si ten nápad na vlastní účet (s tím že by jsi to musela dělat o dost déle)

7. Máš nápad a ostatní ho nepříjmou. ⬆️ Ale pochvilce ten nápad ti někdo ze skupiny vezme a vydá to za svůj na svůj účet.
a) začneš si ho bránit všemi různými způsoby (označování lidí atd)
b) řekneš že je to tvůj nápad. Pokud nepřestane řekneš to znova. Déle to neřešíš.
c) zeptáš se dotyčného proč to udělal. (neodpoví a blokne si tě.)

8. Kamarád začne hejtit nějaký účet který nemáš rád/a. Co uděláš?
a) řekneš jim to a vynadáš kamarádovy s tím že ho ztratíš a u lidí si poskočíš
b) řekneš mu ať přestane nebo to řekne s tím že ti už nebude věřit
c) přidáš se k němu
d) řekneš mu že je to špatné. Necháš ho být.

9. Někdo se s někým začne hádat. Oba máš stejně rád.
a) necháš je být
b) řekneš jim ať přestanou že to není pěkné
c) vyhrozíš jim (aby prostě přestali)
d) budeš se je snažit přemluvit aby přestali a začneš říkat plusy a mínusy.
e) přidáš je do stejné skupiny a budeš na ně dohlížet aby se nehádali ale naopak usmířili

Víc mně nenapadá. Doufám že budete odpovídat pravdivě!

Vybraní Lidé Kde žijí příběhy. Začni objevovat