,,Deci...mergem?"
,,Sigur!" spuse el rotind cheia si pornind motorul masinii.
Pe drum nu m-am putut abtine sa nu pornesc o discutie, asa ca l-am intrebat:
,,Uite, nu vreau sa fiu deranjanta, dar nu inteleg...eu eleva...tu profesor...cum ai inceput sa ma placi...cand ai avut timp?"
,,Uite, iti voi spune doar inceputul: te-am vazut in cancelarie...ii adusesei profului tau de mate un cadou. Era de Pasti. Iar eu, visam ca intr-o zi sa faci la fel cu mine, iar eu sa ti dau inca alte 100..."
Facu o pauza asa ca am intervenit:
,, Atat?"
,,Nu. Dupa te-am vazut la ore, pe holul scolii si simteam de fiecare data cand te vedeam intrand in baie ca vroiam sa intru dupa tine, sa fii a mea...dar m-am abtinut pentru ca nu vroiam sa ai probleme..."
Eu eram aproape socata. Adica nu aratam asta, dar baiatul asta mai mare cu 3 ani decat mine, profesorul meu, vroia sa faca sex cu mine? Nu stiam cum sa reactionez. Am raspuns simplu:
,,Am inteles..."
Nu am mai avut timp sa vorbim pentru ca am ajuns la un club Bad Girl. Coborî din masina si imi deschise portiera.
,, Multumesc" spun eu zambind.
Am intrat in club. Nu eram fata de genu' care bea alcool, asa ca ne-am asezat la bar si mi-am comandat un cocktail Love Poisson.
Melodiile se derulau in fundal, cand deodata am auzot melodia ,,Make you bounce" si evident am inceput sa o fredonez. El a observat asta si m-a invitat la dans.
,, Sa ne facem putin de cap" imi sopti el senzual la ureche.
Am inceput sa dansam intrucat si alte cupluri erau pe ringul de dans. El se uita la soldurile mele si usor a urcat inspre piept, se opri pentru o secunda in zona sanilor. Tipic barbatilor. Apoi imi intalni privirea si zambetul de milioane. La un moment dat, melodia se schimba intr-una lenta. El ma apropie de el si am inceput sa dansam.
,, Cum te simti?"
,,De la foarte bine in sus!" spun eu hotarata sa ii intru putin in joc. Dintr-o data, buzele noastre erau la un centimentru distanta. Ii putem simti respiratia pe obrazul meu. In schimb, ii simti doar limba cum imi netezi rujul. Apoi ma intrebase:
,,Mergem?"
,,Sigur"
Pe drum nimeni nu spuse nimic. Ma aduse chiar in fata usii.
,, Multumesc!"
,,Ne vedem la scoala, iubito!"
Upsss...eram intr-o relatie si nu stiu eu? Oricum am trecut ca un fulger pana in camera mea si am ajuns la etaj. M-am dezbracat si am facut un dus. Nu am mai luat masa si m-am trantit direct pe pat visand la o zi superba de maine...Cred ca m-am indragostit...
Hey guys, sper ca v-a placut capitollul si scuze ca nu prea am mai postat, oricum va pup si va iubesc. Pana la urmatorul capitol postati si comentati!
Best wishes,
♥sandy♥
CITEȘTI
O pustoaica cu sentimente
Подростковая литератураHey, am scris aceasta carte din experienta si sper sa va placa. In fiecare scoala va exista un tocilar/ă asa cum si o diva. Cine e de acord ca trebuie sa le dezumflam pe parasute sa voteze!