Recunosc,uneori imi place sa fiu plina de sine, dar fac asta doar ca sa arat celorlalti ca sunt stapana pe mine. Am ajuns cu 10 la examene si in in clasa a 12
-a. Va fi un an superb de liceu.
Mama ma trezeste la ora 6:30 cu un calduros ,,Buna dimineata, soare de liceu". Mi-am propus sa fiu foarte sexy azi ca sa atrag toate privirile pana la o limita. Am intrat repede in baie si am facut un dus, apoi am luat mic dejunul impreuna cu tata. ,,Ce mai face fetita tatii?" ma intreaba el si ma saruta pe frunte. ,,De la foarte bine in sus" raspund eu foarte bucuroasa. Imi mananc repede tartele cu somon afumat in sos de lamaie si shakeul de fructul pasiunii (da, suna delicios) si urc in camera mea sa ma imbrac. Imi iau o rochie stramta deasupra genunchiului, rosie cu un papion rosu. Imi las parul saten cu bucle discrete sa imi cada pe piept si imi pun o bentita neagra. Imi iau pantofii mei preferati marca Moda de' Milano si geanta frantuzeasca si ma dau cu pudra si rimel si cobor. ,,Sunt gata", spun eu pe un ton jucaus. Tata coboara si el scotand un care face sa zambesc.
Urc in Porcheul la fel de rosu ca mine si plec la scoala. Ajung in 20 de minute si cobor din masina increzatoare. Urc scarile scolii si dechid usa. Merg fix pe mijlocul culoarului si simt privirile cum se concetreaza pe mine si soaptele care se imprastie peste tot...
In drum spre vestiarul meu...ghici cu cine ma intalnesc...cu Emma...exact ce vroiam...
,,Ce face printesa lui tati dupa o vacanta lunga?"intreaba ea rautacioasa.
,,Ooo, nu-mi spune ca te-ai tarat si tu pana in clasa a 9-a, noroc de banii lui mami si lui tati..." si i-am intors spatele. E de ajuns pentru acum. Prima ora aveam TIC si nu vroiam sa intarzii. Eram eleva preferata a profului si nu vroiam sa-l dezamagesc :))
Hey guys, eu sunt Sandy. Sper sa va placa acest capitol. In legatura cu aceasta carte...voi posta minim o data pe saptamana, depinde cand am timp si nu capitole fff lungi, mai bine mai putin si mai des. Vreau cat mai multe pareri si voturi daca va place...La fiecare sfarsit de capitol voi lasa un loc unde puteti sa ma intrebati ce vreti voi: despre carte sau despre mine in viata cotidiana. Raspunsurile vi le voi da (daca vreau) in urmatorul capitol. Din trei in trei capitole va avea loc asa-zisul Quiz-Time-ul si Criticul din tine, unde va voi pune intrebari si voi veti pune o nota de la 1 la 10, veti vedea ca va fi amuzant...vom juca si jocuri cu pedepse si asa mai departe, pana data viitoare, comentati si votati!
Best wishes to everyone :*
♥sandy♥
CITEȘTI
O pustoaica cu sentimente
Dla nastolatkówHey, am scris aceasta carte din experienta si sper sa va placa. In fiecare scoala va exista un tocilar/ă asa cum si o diva. Cine e de acord ca trebuie sa le dezumflam pe parasute sa voteze!