Despre program

606 31 2
                                    

Scopul programului este de a păstra comunitatea prietenoasă și amuzantă, pentru ca milioanele de wattpedieni ce scriu și citesc aici în fiecare zi să aibă o experiență cât mai plăcută.

Cum funcționează:

Programul are trei cicluri pe an, fiecare dintre ele durează patru luni. În fiecare ciclu nou, recrutăm și instruim ambasadori noi din toate colțurile lumii pentru a ni se alătura echipei. Crește din ce în ce mai mult cu fiecare ciclu nou. La sfârșitul fiecărui ciclu, ambasadorii care nu mai doresc să continue, părăsesc echipa și devin Alumni/Friends of Wattpad. 

În cadrul programului, ambasadorii sunt împărțiți în cinci mari echipe. Fiecare persoană are dreptul să se alăture echipei care îl pasionează cel mai mult.

În fiecare ciclu, căutăm persoane diferite care să se potrivească în echipe diferite, așadar, uneori, viitorii ambasadori nu au access la toate echipele. După ce au completat un ciclu în program, toți ambasadorii au dreptul să se mute la o altă echipă dacă asta își doresc. 

Echipele:

Content sunt ambasadorii pasionați de conținutul platformei. Ei sunt dispuși să cerceteze toate tipurile de povești pentru a se asigura că utilizatorii vor descoperii cele mai bune părți ale platformei. De asemenea, ei ajută și la depistarea conținutului copiat și plagiat. 

Engagement  această echipă se ocupă de conectarea cititorilor și scriitorilor prin povești. Este mereu dispusă să experimenteze lucruri noi și vine cu idei creative pe care le implementează, ce au un puternic impact asupra comunităților. Ambasadorii din acestă echipă iubesc să comunice cu utilizatorii și să îi ajute. Interacționează cu ei prin activități precum concursuri și provocări, dar se ocupă și de informarea utilizatorilor cu privire la tot ceea ce se întâmplă în comunitate prin intermediul conturilor de Facebook și Twitter.

Community să fie sociali și să interacționeze cu alți utilizatori este un lucru foarte important pentru toți Wattpadienii. Acest lucru se întâmplă pe forumurile comunităților (doar în limba engleză). Totuși, uneori, conversațiile devin puțin prea intense, deci menținerea unei atitudini calme este una dintre caracteristicile esențiale pentru a te putea alătura acestei echipe. 

Data Wattpad-ul investește în Machine Learning pentru a îi ajuta să înțeleagă mai bine unicitatea din „ADN"-ul fiecărei lucrări. Pentru a face asta, au nevoie de cele mai bune date adnotate. Această echipă ajută cu adnotarea tuturor lucrurilor, de la genurile și temele lucrărilor, la stiluri gramaticale. Adnotările tale vor fi cele care vor învăța sau valida mașinăriile! Prin intermediul acestei echipe, vei avea șansa de a arunca o privire peste toate modelele de Machine Learning care sunt construite de Wattpad. 

Outreach - cea mai nouă echipă a noastră. A fost introdusă pentru a ajuta scriitori care sunt la început de drum,  ce tocmai și-au început călătoria pe Wattpad. Această echipă de ambasadori entuziaști și pozitivi vor ajuta și ghida utilizatorii noi în primele stagii ale călătoriei lor pe Wattpad. 

Pentru echipa română -> Engagement sau Content

Pentru echipa engleză -> Toate 5 echipele 

Ce căutăm:

– toți cei care aplică trebuie să aibă cel puțin 18 ani. 

– trebuie să fie activi pe Wattpad și să facă parte din comunitate de cel puțin 6 luni. 

– candidați care vor să reprezinte comunitatea, cunosc regulamentul platformei și îl respectă. 

– sunt dispuși să își dedice cel puțin 4 ore pe săptămână acestui program.

– vorbesc limba engleză la un nivel avansat.

Profilul/contul cu care aplici nu poate să fie un cont pe care îl împarți cu cineva! De asemenea, este nevoie să ai acces la un calculator pentru a putea îndeplini toate responsabilitățile poziției.

Submissions: 

Programul de Ambasadori e deschis înscrierilor.  Perioada de training va fi în Ianuarie - Februarie 2020 pentru aproximativ 2 săptămâni. Prin urmare, dacă îți dorești să te înscrii, va trebui să fii disponibil(ă) online în acea perioadă.

Te rugăm să te înscrii prin completarea și trimiterea acestui formular:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScSbKheAskedceFvCBRh6wmWtB9WSQmFycSEhDB2ItAgIzOsQ/viewform

Termenul limită pentru înscrierea în program este mijlocul sau chiar sfârșitul lunii ianuarie, anul 2020, moment în care echipa Wattpad se va uita peste toate înscrierile.

Doar cei care sunt acceptați vor fi contactați în privat în legătură cu Programul de Ambasadori.

The Ambassador Program - RomâniaWhere stories live. Discover now