1. Care sunt avantajele de a fi un Ambasador?
Pe lângă faptul că poți vorbi în permanență cu colegii tăi ambasadori, ai ocazia să discuți cu unele persoane care ajută la conducerea și întreținerea Wattpad-ului. Este întotdeauna distractiv să vezi ce se întâmplă în spatele scenei, iar ambasadorii ajută de multe ori la testarea unor noi produse, lucrează la proiecte împreună cu personalul Wattpad și văd cum funcționează lucrurile. De asemenea, vei obține cunoștințe noi, iar faptul că ești Ambasadori se socotește ca fiind voluntariat, ceea ce dă foarte bine la CV-ul tău.
De altfel, odată ce ai lucrat în echipă timp de un an, îți vom trimite și niște cadouri unice, ceea ce se repetă în fiecare an cât timp face parte din echipă.
2. Ce se întâmplă dacă un ambasador abuzează de alți utilizatori sau se folosește de poziția pe care o are pentru a demigra alți membri ai comunității?
Abuzul de putere nu este tolerat în cadrul echipei de ambasadori, la fel cum nu acceptăm hărțuirea în comunitate. Dacă considerați că un ambasador abuzează de puterea lui, puteți să-l raportați și/sau să contactați managerul programului de ambasadori.
3. Contul meu va fi penalizat dacă am un dezacord cu un ambasador?
Ambasadorii sunt și ei utilizatori. Nu ne așteptăm ca oamenii să fie 100% de acord între ei, dar ne așteptăm ca orice neînțelegere să rămână civilizată și să respecte regulamentul platformei și codul nostru de conduită. Neînțelegerile cu un Ambasador nu vor avea un impact negativ asupra experienței tale pe Wattpad, cu excepția cazului în care, într-adevăr, ați încălcat regulamentul sau codul nostru de conduită.
4. Ambasadorii îmi vor închide contul dacă înjur foarte mult?
Dacă înjurați, șansele ca Wattpad să va închidă contul sunt destul de mici. Dar dacă folosiți limbajul într-o manieră amenințătoare, este foarte posibil ca, fie un alt utilizator Wattpad, fie de un ambasador, să vă raporteze. Echipa Trust and Safety Wattpad este cea care va decide dacă contul vostru are nevoie de un avertisment, de o suspendare sau de închidere.
5. Este adevărat că poți deveni ambasador doar dacă ai un prieten care este deja în echipă?
Nu trebuie să știi sau să fii prieten cu un membru existent al ambasadorilor pentru a fi acceptat. Deși echipa existentă poate face sugestii cu privire la cine cred ei că ar fi potrivit pentru rolul de Ambasador, adesea căutăm anumite seturi de competențe sau capacități pentru a completa echipa existentă, iar acestea se schimbă odată cu fiecare ciclu. Deci, dacă nu intrați în program din primele încercări, vă rugăm să continuați să aplicați ciclurile viitoare.
6. Odată ce cineva are o insigna, ei par că pot face orice vor, nu există reguli. Nu ar trebui să existe un training sau un regulament?
Toți ambasadorii trebuie să respecte un set de reguli și un cod de conduită. Cei care nu doresc să le respecte, nu au voie să se alăture echipei. Ambasadorii trebuie, de asemenea, să respecte același set de reguli ca ceilalți utilizatori Wattpad, iar cei care nu o fac sunt audiați de către managerul programului de ambasadori.
Peste 1500 de persoane aplică pentru a se alătura echipei de ambasadori la fiecare patru luni. Din acel grup de persoane, alegem cu mare atenție un grup mic pentru instruire. Training-ul durează o săptămână și jumătate și conține diverse sarcini, chestionare etc., pe care toți candidații trebuie să le facă. Cei care trec, au parte de o pregătire specială specifică rolului ales și numai atunci își primesc insignele.
YOU ARE READING
The Ambassador Program - România
De TodoProgramul pentru ambassadori este format dintr-o echipă globală de wattpedieni foarte pasionați ce această platformă și care are grijă să conecteze cititorii cu scriitorii prin intermediul povestirilor. Dacă vreți să aflați mai multe informații desp...