Wattpad LoveCel mai minunat și interesant lucru despre Wattpad este comunicatea sa. Fiecare dintre noi, ambasadorii, suntem dedicați să menținem natura pozitivă a comunității, să o protejăm pentru ca toată lumea să se poată bucura de ea și să contribuim la creșterea ei.
Altruism
A fi ambasador înseamnă că vrei să dai ceva înapoi comunității. Ne concentrăm pe a ajuta utilizatorii să se integreze, să le arătăm unde pot găsi informații folositoare și, în mod particular, încercăm să încurajăm scriitorii noi.
Dedication and Enthusiasm
Ambasadorii sunt voluntari. Nu se alătură echipei pentru a avea putere asupra celorlalți sau pentru popularitate, ei lucrează în „spatele șcenei" pentru a se asigura că comunitatea funcționează așa cum trebuie.
O acțiune voluntară e ca o piatră aruncată într-o apă stătătoare; și cea mai mică acțiune provoacă ondulații și eforturile voluntarilor nostri ajung departe, îmbunătățind comunitatea Wattpad.
Patience, Understanding, Respect
Ambasadorii sunt o forță pozitivă în comunitatea nostră. Utilizatorii wattpad sunt diverși, pasionați, eclectici și ambasadorii reflecta asta în felul lor. Diversitatea echipei de ambasadori și a comunității pe care o servesc înseamnă că trebuie să fie înțelegători și răbdători, dar și să respecte ideile și opiniile comunității.
Self-sufficiency
Pentru a fi un ambasador, trebuie să fii capabil să îți organizezi timpul personal. Chiar dacă lucrăm cu reguli și instrucțiuni, training-ul și suportul sunt oferite oricând, din cauza naturii virtuale a rolului. Tu vei fi cel care decide cât de multe responsabilități vrei să ai și când să le îndeplinești.
Honesty and Impartiality
Așteptăm ca fiecare ambasador să fie onest, imparțial și să nu favorizeze pe nimeni. Faptul că te-ai alăturat echipei nu îți dă imunitate în fața regulamentului general.
Personal integrity and Commitment
Odată ce devii ambasador, vei reprezenta echipa noastră de ambasadori, un grup de persoane care ajută echipa Wattpad HQ. Va trebui să fii atent cu cine interacționezi, să fii conștient de regulament și să te comporți cum este de așteptat de la un ambasador.
Team work and Trust
Lucrul în echipă este jobul de vis. Pentru a fi un ambasador, trebuie să fii dispus/ă să înveți lucruri noi. Să fii dispus să dai și să primești. Să „îți dăruiești" timpul și cunoștințele pentru în beneficiul echipei și al comunității. Să fii dispus „să primești" feedback de la colegii de echipă, sfaff-ul Wattpad și, cel mai important, de la comunitatea Wattpad, pentru că tot ceea ce faci evoluează constant în același timp cu toate schimbările pe care le vedem pe Wattpad.
Comunicarea este cheia!
Open-mindedness
Ambasadorii sunt oameni diverși. Putem să ne înțelegem între noi și să înțelegem comunitatea Wattpad atât timp cât ne deschidem mintea la idei noi, opinii oneste și sugestii.
Self- Acceptance
Nu trebuie să fii perfect! Nimeni nu este. Toți facem greșeli, dar învățăm din ele și ambasadorii, fiind o echipă, se ajută între ei pentru a menține comunitatea așa cum o cunoaștem și o iubim cu toții.
YOU ARE READING
The Ambassador Program - România
RandomProgramul pentru ambassadori este format dintr-o echipă globală de wattpedieni foarte pasionați ce această platformă și care are grijă să conecteze cititorii cu scriitorii prin intermediul povestirilor. Dacă vreți să aflați mai multe informații desp...