Všechno to začalo tady. V malé chajdě. Vlastně jsem se tu i narodila, ano přímo tady. Žiju tu jen s matkou, mého otce neznám a ani nevím jestli žije.
Je to chatrč uprostřed lesa nedaleko Cenvilu, pochybuji že jste o tomhle místě kdy slyšeli... Vždycky mě zajímalo proč bydlíme tady a ne třeba blíž civilizaci, ale jsem tu spokojená. Jako malá sem běhala po lesích a hledala úkryty v jeskyních. Milovala jsem hledání nových míst s mým nejlepším kamarádem a vlastně asi jediným. Jmenuje se Blaze je to stříbrná liška, tedy vlastně lišák s jasně modrýma očima. Pamatuji si když jsem ho našla..
Byli mu tak 3 měsíce, ani ne a byl chycený do pytlácké pasti. Nohu měl chycenou v oku ze struny, zařízlou hluboko do masa. Vzala sem ho domů, udělala jsem mast ze všemožných bylin co mi přišly pod ruce. Ránu jsem nejdříve vyčistila vodou pak zatřela mastí a ovázala. Asi po skoro třech týdnech se rána zahojila. Chtěla jsem ho nechat jít, ale stejně se vrátil a teď mi dělá pořád společnost.
Teď je mi 17 a kromě Blaze mám ještě koně Moona, je to černý hřebec s bílou hřívou.
Dnes jsme se vydali do města na trh, Blaze jsem nechala spát v jeskyni.
Tak co dnes budeme ve městě potřebovat? Nejspíš nějaké vajíčka a snad bude mít pekař zase ten výborný chleba. To by mělo být vše. Zastavili jsme se před mostem vedoucim do města. Sesedla jsem a nechala tu Moona stát tak jako vždy když jedeme do města, ale ještě před odchodem jsem ho poplácala a pohladila po talismanu co má na krku (každý má jeden, Moon hvězdu, Blaze jantar, já pentagram s rubínem a matka triquetru) . Dnes je tu poloprázdno.. zvláštní vždy tu bývá hodně lidí. No to nevadí mám nakoupeno a teď vzhůru domů. Mám pocit že je něco špatně..
Super pořád jsi tady, bála jsem se že se ti něco stalo. Tak honem domů, vypadá to že bude pršet. Cválali jsme přes louku až k lesu, tam už se cval změnil v klus. Moon zastavil u naší jeskyně, dala jsem mu napít a běžela jsem domů...... Přiběhla jsem před dům a...... viděla něco strašného.... Můj domov.... byl.... byl celý v plamenech... bylo to hrozné. Věci jsem upustila na zem a vběhla jsem do domu. Musím najít svou matku.... MUSÍM!
ČTEŠ
Dar nebo prokletí?
FantasyJmenuji se Lilith, ale co jsem vlastně zač? A proč mi to tak dlouho tajili? Svět je jiný než se zdál...