najgori američki serijski ubica - ted bundy

268 20 26
                                    


zaista nisam ponosna na ovaj deo, lik je jako zanimljiv ali sam učinila ovo neverovatno dosadnim, znam da nije nešto najbolji ali me je zaista mrzelo da bilo šta prepravljam tako da izvinite

ako vas mrzi da čitate o njegovom životu pre nego što je krenuo sa ubistvima, skrolujte do dela gde piše 'ubistva'

theodore robert cowell je rođen u burlingtonu, 24.11.1946. njegova majka louise je bila neudata, a rezultat njene trudnoće jeste bila šema sa mornarem jack worthingtonom koji ju je ostavio kada je saznao da je u drugom stanju. 

1946. i nije bilo baš prihvatljivo da žena rodi dete a da nije udata, tako da je odlučila da se porodi u kući za neudate majke. brzo nakon porođaja, louise se vratila svojoj porodici u filadelfiji. 

veruje se da je, tokom njegovog detinjstva, ted mislio da su mu roditelji zapravo njegovi baba i deda, a majka mu je bila sestra. ted je uvek pričao dobro o njegovom dedi, ali veruje se da je bio izložen nasilju (mada je u poslednjem intervju rekao da ga niko u porodici nije ni psihički ni fizički maltretirao) jer mu je deda bio veoma impulsivan čovek, koji je pored svega toga iznosio bes i na životinjama. imao je i kolekciju pornografije, koju je ted pronašao i gledao dok je bio još jako mali.

članovi porodice se sećaju da se ted ponašao neobično, čak i kao dete. njegova tetka je rekla da je jednom prilikom, sa samo tri godine, kuhinjske noževe postavio oko njenog tela dok je spavala. 

1949., tedova majka je promenila njegovo prezime iz cowell u nelson. posle je rekla da je želela da se se iseli iz porodične kuće i ode da živi sa svojim ujakom u vašingtonu, međutim on se isto prezivao cowell, tako da je promenila tedovo prezime kako bi izbegla ismejavanje. 

1951., se uselila kod ujaka sa detetom. upoznala je johna bundyja, udala se za njega, preselili su se u tacomu, gde su dobili dve devojčice i dva dečaka. veza sa njegovim očuhom je bila problematična,  ted se svađao s njim i dobijao bi ponekad batine. fizičko nasilje je postalo ozbiljnije kada je ted saznao da je rođen van braka i da mu je otac nepoznat. 

u srednjoj je bio poprilično usamljen, imao je nekoliko prijatelja, ali to je bilo to. mnogo devojaka ga je  simpatisalo, ali u srednjoj nikada nije imao devojku. 

kasnije je postao više zainteresovan za ženski pol. bio je lep, šarmantan i inteligentan, ali je uvek za sebe mislio da je nepoželjan i da je luzer.

bio je dobar u skijanju, kao što je bio i dobar lopov i provalnik. stideo se svoje finansijske situacije, što mu porodica vozi ružna kola, pa je krao stvari koje su mu trebale. 

kada je završio srednju, upisao se na koledž u sijetlu i tamo upoznao devojku svojih snova, stephanie brooks. stephanie je bila malo starija od njega i dolazila je iz imućnije porodice, ali ipak su krenuli da izlaze. imao je potrebu da je zadivi, jer je mislio da je nije vredan. raskinula je s njim malo kasnije, tako da se ispisao sa koledža.

imao je nekoliko poslova, prvo je radio u nekoj prodavnici, onda u hotelu gde je prao suđe i gde je dobio otkaz jer su mislili da krade. krenuo je da radi i za art fletchera, koji je vodio kampanju kako bi postao predsednik oblasti. kada je izgubio nominaciju, ted je postao sve više i više zainteresovan za politiku. okrenuo se školi opet i upao je u koledž u filadelfiji. 

krenuo je da šeta noću i špijunira žene sa njihovih prozora dok su se presvlačile. imao je opsesiju sa nasilnom pornografijom, koju je u poslednjem intervjuu i 'okrivio' i rekao kako je ona bila okidač za sva silovanja i ubistva. imao je ogromnu želju da kidnapuje i siluje, ali nije sigurno da li je to uradio ijednoj ženi u filadelifiji. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 18, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

teorije zavereWhere stories live. Discover now