Merhaba

250 12 0
                                    

Ben hep söylerim,kimse dinlemese,umursamasa,hatta üstüne üstlük işiteceğim azarı kafama takmadan söylemeye devam ederim,neyi mi ? Kısacası herşeyi

Beni pek dinleyen olmaz,ebeveynlerimde buna dahil,hatta onlar en başta olmak üzere.

Bence bir insanın düşüncelerine önyargılı davranmamalı,düşünceye önyargılı davranılır mı ki ? tabiki davranılır,söyleyene bakarak düşünceyi yargılarsan bu direkt olarak düşünceyi yargılamak değil midir ? Kesinlikle evet çünkü bir insan düşünceleriyle var olur,onu kendi yapan fikirleridir.

Birde bir insanı tanımadan tanıyormuşcasına davranan insanlara tahammül edemem.Bu tür düşüncelere genelde karşınızdaki insanla çok zaman geçirmeniz neden olur.Benim burda size anlatmak istediğim düşünceyi destekleyen fazla insan olmadığından hep bu "tanıyamamışım" demeler.

Arkadaş edinirken genelimiz neye bakar ? Onun popularitesine,okuduğu okula,giyimine,konuşmasına değil mi ? neden diye sordunuz mu hiç kendinize ? ben sizin yerinize cevap vereyim,ailemizin baskılarıyla oluşan kültürlü arkadaşlara sahip olma dürtüsünden dolayı değil mi ? kesinlikle.

İnsan arkadaş seçerken bunlara dikkat etmemeli,arkadaş iyi kötü her günde yanında olandır bu konuların belli kriteri olmaz,yine de biz nu kriterlere bakarız ama.insan bu tür arkadaslara sahip olmasına rağmen yine de yalanlara maruz kalır ama değil mi ? bu da söylediğim şeyin adeta sağlaması.Demek ki arkadaş seçerken iş yerinize personel alıyormuş gibi davranmamanız gerekiyormuş.

Gerçi bi de bunu hiç düşünmemiş olmanız gerçeği de var, buna öylesine alışmışsınız ki artık yargılamıyorsunuz bile,bazı kapıları herkes açamaz ya hani belirli kisilere verilen kimlik kartları açar sadece işte siz o kapılar gibi olmuşsunuz,sadece kartı olanlar arkadaşınız oluyor kartı olmayanlar dışarda kalıyor

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 22, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kendi HayatınızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin