Bölüm3

37 11 1
                                    

Okuldan çıktıktan sonra eve doğru yürümeye başladım evimin yolu o ormanın içinden geçiyordu yağmur yağrmaya başladı yerler çamur içindeydi ve üşümeye başladım havada kararmıştı.

Hızlıca eve doğru giderken bir çıkıntı sesi geldi sanki biri beni izliyordu korkmaya başladım ve ses sanki gittikçe daha da yaklaşıyordu koşmaya başladım ormana doğru büyük adımlarla .

Bir yandan da şidetli rüzgar ve yağmur varken önümü net göremiyordum .

Çok korkuyordum arkamda bir şey varmı yokmu diye bakarak koşerken çok kötü bir şekilde ıslak bir ağca çarptım ıslak çamurlu yere düştüm ve gözümün önü kararmaya başladı tam o sırada ayak sesi gelmişti ve kafamı çok feci bir şekilde çarptığım için etrafı bulanık görüyordum .

Tam o sırada biri bana
-Emma emma uyan uyan .dediğini duydum ama söyleyen kişiyi net göremedim ve bayılmıştım .

Sabah olmuştu birde baktimki evdeydin yatakta uzanmış bir vaziyeteydim başım çok kötüydü bir an annem içeri girmişti .

- Tatlım iymisin .
-daha iyim .
- bu gün okula gitmiyorsun iyi gözükmüyorsun tatlım .
- hayır anne gitmem gerek ben gayete iyim sana bir şey sorcam beni kim getirdi .

- tatlım seni genç bir çocuk getirdi kim olduğunu bilmiyorum .

Bu biraz şüphe uyandırcı kim getirmiş olmalıydı ki büyük ihtimale beni getiren kişi evimi bilen kişidir iğide annemde beni eve getiren kişiyi tanımıyomuş o zaman kim .

- tamam anne her neyse benim hazırlanıp okula gitmem gerek .

- ah tatlım çok inançcısın her neyse hazırlanıp gelirsin aşağa .

Hazırlanıp aşağ indim kahvaltı edip okula gitim .sınıfa girdim cora yanıma geldi

- Merhaba emma kafandaki yara izi de ne ne oldu .

Coraya anlatmak istemiyordum o yüzden olayı farklı bir şekilde anlatım .

- Dün yanlışlıkla kapıya çarptı ondan .

-hım geçmiş olsun

- teşekkürler
- emma sana bir şey anlatcam sakın kimseye söyleme .
- tamam söylemem .
- emma ben christana aşığım

Çok şaşırmıştım çünkü aklımın ucundan bile geçmemişti .

- peki bunun aşk olduğuna eminmisin ya sadece hoşlandıysan ya sadece onu dış görünüşüne bakıpta beyenmişsen yani aşk öyle bildiğin basit bir şey değil .

- ne demeye çalışıyorsun emma sırf onun yanına oturduğun diye onu çok iyi tanıdığınımı sanıyorsun yani benim aşkı hakkında hiç.bir şey bilmediğimi sanıyorsun .

- cara yanlış anladın kastediğim bu değildi . cara beni dinlemeden hemen gitti .

Herkes yerine geçmişi cristanda gelmişti ve oturdu

- emma bir şeymi oldu üzgün gözüküyorsun .

- sadece cara ile tartıştım yanlış bir anlama yüzünden .

- hımm kafana da ne oldu böyle .

Chris garip bir şekilde sanki bir şey biliyormuş da söylemiyormuş gibiydi.

- kafam kapıya çarptı .

söyledim öyle pekte abartılacak bir şey olmadığı için christana da yalan söyledim .

- bu okul çıkışı ne yapmayı planlıyorsun .

- Eve gidicem .

- eğer istersen senle okul çıkışı bir yerlere gidebiliriz .

- ammm tamam olur .

Nereye gidicemizi çok merak ediyordum aman tanrım bir şey unutmuştum cora christanı seviyordu ve ben onu sevdiği çocukla beraber okul çıkış gezicektim eğer gelmekten vaz geçsem cristan şüphelencekti ve gidersem cora öğrenirse ikimizin arkadaşlığı bite bilir napıcağımı bilmiyorum en iyisi her şeyi akışına bırakmalıyım .

Karanlık Vampir Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin