Artık son derse girmişdik ve ders zili çalmıştı cara bana garip garip bakıyordu ne olduğunu zil çaldığı an fark ettim chris elini benim sırtıma koymuştu ve cara bunu farkedince göz devirdi .caraya yetişmeye çalıştım ama yetişemedim .chris hiç tepki vermedi garip biri o da .
Chris konuşmaya başladı- evet küçük hanım buyurun önde bayanlar .diyerek nazik bir tavır sergiledi normalde erkeklerin böyle tavırlar sergilemesi hiç dakatimi çekmezdi ama chris yapınca bir farklı oldu.
Yürümeye başladım beni arabasına bindirdi içimden bir ses tekrar onla konuşmam ve binmemem gerektiğini söyledi ama umursamadım .
-Nereye gidiyoruz ?. Diğe sordum
- Sürpriz bu gece sana güzel şey göstericem .
bir an ağıçlık bir alana girdiğimizi fark ettim taki araba bozuluncaya kadar .- tanrım ne oldu .dedim gökyüzü kapkaranlıktı ve ağıçlık bir arazide araba bozulmuştu saat akşamın dokuzuydu .chris arabadan indi ve arabaya bakmak için arabadan indi kapkaranlıktı ve önümü net göremiyordum .
- hey chris orda herşey yolundamı? Arabadan indim ve yanına gittim .
- sanırım araba bozuldu tamirci çağrıcam sinyal yok sanırım bu geceyi ormanda geçiricez seni için bu sorun olurmu .
- hayır sorun olmaz sen yanımdasın ...
Chris bana doğru adım atmaya başladı ve bana çok yakındı gülümser bir şekilde- doğruyu söylemek gerekirse sürprizim pekte uzakta değil . elimi tutu ve onun yürüdüğü yola doğru yürümeye başladım bilmiyorum ama onunla olduğum her an içi kıpır kıpır oluyordu .
- gözlerini kapat şimdi aça bilirsin
- aman tanrım bu manzara mükenmel bu gece dolunay var ve , ve ah bu manzara inanılmaz çok güzel çok teşekür ederim bana bu güzel manzarayı gösterdiğin için. uzun zamandır hiç bu kadar mutlu olmamıştım.
- beğendine sevindim dans etmeyi severmisin
- ım daha önce hiç dans etmedi .
Bana alaycı bir şekilde gülümsedi ..- o zaman bu dansı bana mülft eder misin.
Ormanda yüksek bir tepenin üzerindeydik ve manzara mükemeldi
- seni sakatlamak istemem ama sen bilirsin ama müzik yok.
-bizde müziksiz dans ederiz
Elini belime doladı kendine doğru çekti ve ayaklarımı onun ayağının üzerine koymamı istedi yavaş bir şekilde dans ediyorduk
-hiçte fena dans etmiyorsun .dedi kızardım çünkü ondan utanıyordum
Dansı akışına bıarktım etraf sessizdi
Ve bana dimdik baktı ve
- benden korkuyor musun ?
- hayır sadece aklıma takılan sorular
var
- ne sorusu ?
- beni ormanda bayılırken bulan senmiydin ?
Şaşırmış bir şekilde beni izliyordu
-evet bendim
- evimi nerden bildin beni mi takip etin- evet seni takip etim .çok cididi ve benden bir şey saklıyormuş gibi his etmeme neden oldu
- neden ?. Bana iyice yaklaştı ve elini boynuma doladı .dudakları dan beni öpmeye başladı ve kendime engel olamadım kendimi onu eline teslim edercesine bıraktım ..çünkü benimde onu sevdiğimi anladım ...............
Bir an durdum
- bu gece nasıl uyucaz
- arabada bir kaçtanne örtü var onları getiricem sen burada bekle
-tamam .dedim ve manzaranın kekfini çıkarıyordum 5 dakik olmuştu
Ve chris hala gelmemişti korkmaya başladım tam o sırada bir kurt gördüm ve çok büyüktü bana doğru koşmaya başlamıştı bende tam o sıada koşup bağırmaya başlamıştım- chris yardım eeett .
bir an ayağım kaydı ve tepeden aşağa doğru yuvarlanmaya başladım tam o sıra
da cris geldi ve kurt kaçmaya başladı
Chris çok hızlı bir şekilde tepenin aşağına indi ve kalkamam için yardım etti- iyi değilsin
-hayır ben gayet iyim .aslında bacağım ağrıyıordu çünkü bir kayaya çarpmıştı
-bacağın hiç iyi görünmüyo tutun bana . beni kucağına almıştı ve yukarıya çıkardı
- Hepsi benim yüzümden seni yanlız bırakmamalıydım- hayır chris sen bir kurtun geleceğini bilemezdin hadi artık uyalım ben çok yoruldum .
- tamam pekala sen üşüyormusun
- sayılır
- yaklaş bana
- geldimİkimiz o gece birlikte sarılarak uyuduk..........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Vampir Aşkı
VampireEmma yeni tanıştığı kişinin herkesden sakladığı o büyük sırından henüz haberi yoktu gün gelir zaman geçer ondan hoşlanmaya başlar bunla birlikte yeni tanıştığı yani chrisin sakladığı sırı öğrenmiştir yanlız bu öğrendiği sırla beraber kendisi hakı...