1. Bölüm

25 4 0
                                    

Ezgi' nin ağzından;

Selam ben Ezgi. Bunlar da Ece ve Eylül. Üçümüz de Kore' ye gitme kararı aldık.

Ama Eylül pek te heyecanlı değil.Zaten o A.R.M.Y değil. Ama Ece ve biz çok koyu birer A.R.M.Y' yiz.

Ama farklı da olsak hep kardeş gibiyiz. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez. Ayrıca Eylül grubumuzun biricik koruması.

Ama öyle koruma anlamın da değil. Hani kardeşlerinizi korursunuz sonra da onları döversiniz ya işte öyle.

Aman neyse biz asıl konumuza dönelim. Ben Ezgi, 23 yaşındayım. Mavi ve kırmızı rengini çok seviyorum. Biasım V. Merak etmeyin oppacı değilim.

Eylül' ün ağzından;

Selam ben Eylül. 25 yaşındayım. A.R.M.Y değilim.

En sevdiğim renk SİYAH. En nefret ettiğim renk pembe. Ne kırmızı ne beyaz GAY gibi.

Ezgi ve Ece en yakın arkadaşlarım. Dövüş sanatları hakkında uzmanım.

Judo, Wushu, Karate, Box vb. Ama aralarından en çok GANGSTER olmayı seviyorum.

Gangster ne diye sorarsanız şöyle açıklayayım.

Gangster;

1- Judo bilmek zorunlu

2- Çevik ve kuvvetli olunmalı.

3- sende de şu dövmeden olmalı: ¥¢

Ece' nin ağzından;

Selam ben Ece. 24 yaşındayım. A.R.M.Y' yim. En sevdiğim renk mor, lila ve turkuaz. En yakın arkadaşlarım Ezgi ve Eylül. Sevgilim yok ama J-Hope' un sevgilisi olmak isterdim.

Yazarın ağzından;

Kızlar heyecanlıydılar. Çünkü yarın Kore' ye gideceklerdi. Bavullarını hazırlamak için aşağıya indiler.

Ec: Kızlar hadi yarına orda (Kore) olmamız gerekiyor.

Ey: Tamam ya! Ama şunu bilin ben oraya sadece sizi korumak ve para kazanmak için geliyorum.

Ez: Biliyoruz kanka 1.000.000. Kere söylüyorsun.

Ey: (Mırıldanarak) Kim ister ki Türkiye' yi ve sevdiği adamı, Oğuzhan' ı bırakmak ister ki?

Ezgi ve Ece Eylül' ün ne dediğini biliyorlardı.

Ama çok üstüne gitmek istemedikleri için bir şey demediler.

Eylül' ün giydiği kıyafetler:

     Ece' nin giydiği kıyafetler;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ece' nin giydiği kıyafetler;

    Ezgi' nin giydiği kıyafetler;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ezgi' nin giydiği kıyafetler;

Kızlar kıyafetlerini giyip arabaya binmek için evden (villa) çıktılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kızlar kıyafetlerini giyip arabaya binmek için evden (villa) çıktılar. Arabaya bindikleri gibi koyu bir muhabbete başladılar.

Ey: Kızlar biz şimdi Kore' ye gidicez ama hangi evde kalıcaz

Ec: Babalarımız ayarlamıştır ya!

Ez: Aynen ha!!

Ey: Tamam şimdi çenenizi kapatın ben uyuycam beni kaldıran olursa belasını sikerim.

Ez: Ece kanka sus, emir büyük yerden!!!!

Ec: Hahahahahahaha!?!?!?!?!

Ey: Ne komik ha ha ha... (Gözlerini kapatıp uyumaya çalışır)

Eylül' ün ağzından;

Nerdeyim ben?? Kapkaranlık... Sadece karanlık. KALBİM GİBİ.... O da kim?

Mavi saçlı, benden tahminen 1-2 santim uzun, baya yakışıklı bir şeye benziyor.

Bana doğru geliyordu. Ama geldikçe bir o kadarda uzaklaşıyor du. Sonra tam önümde durup bana şu sözleri söyledi;

-SENİ HİSSEDİYORUM
-SENİ HİSSEDİYORUM
-SENİ HİSSEDİYORUM.....

Sonra yavaşça gözlerim açıldı. Karşımda bana uzaylı görmüş masum köylü gibi bakıyorlar dı.

Ezgi' nin ağzından;

Eylül uyuduktan sonra Ece' ye baktım. Eylül' e bakıyordu. Bende baktığımda Eylül' ün bir şeyler mırıldandığını duydum.

Eylül' e baktığımda SENİ HİSSEDİYORUM falan diyordu. Sonra uyandı ve bize sanki Ne bakünüz la?" der gibi bakıyordu.

Sonra geldiğimizi anladığımda kızları uyarıp ÖZEL arabamızdan indim.

Yazarın ağzından;

Kızlar arabadan inip uçağa doğru yol aldılar. Onlar ile birlikte magazin ve haber bülten spikerleri onlar ile birlikte yürüyorlardı.

Aynı anda bir sürü soru soruyorlardı. Çünkü kızlar' ın babaları çok ama çok önemli iş adamlarıydılar.

Mg: (magazin) Sayın seyirciler ülkenin en önemli 3 iş adamlarının kızları bu sabah Kore' ye gitmek için havaalanına varmış bulunuyorlar!?!?

Hbs: (Haber bülteni spikeri) Ezgi hanım bu konu ile ilgili ne demek istersiniz?

Kk: (Kızların korumaları) Lütfen biraz susun!!!!!





BTS AND 3 GIRL ~ FAKE LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin