Ey: Lütfen biraz geri, uçağı kaçırcaz.
Ec: Evet hadi kızlar.
Uçağa bindikten sonra kızlar rahat bir nefes vermişlerdir.
Ey: Kızlar ben çok yoruldum biraz uyuycam.
Ez: Ama-
Ey: Uyuycam susun!?!?!?!?!?
Ec: Tamam sus Ezgi neyse!
Ece' nin ağzından;
Eylül uyuduktan sonra Ezgi' ye hareket ettim ve ikimiz de
Eylül' ü dinlemeye başladık. Ama Eylül bir şey söylemek yana dursun, kıpırdamıyordu bile!?!?Bir an korkudan elimi ağzına götürüp nefes alıp almadığına baktım.Neyse ki nefes alıyordu.
Oh! Be. Bir an korkudan ölüyordum.
Tamam Eylül küçükken uyuyunca nefes almayı unutuyordu aka büyümüştü.
Eylül' ün ağzından;
Yine aynı rüyayı görüyorum. Ama bu biraz daha farklı.
Karşımdaki mavi saçlı çocuk bu sefer mutlu. Bana;
- Geliyorsun, Geliyorsun, Geliyorsun!?!?!?!?!
Diyordu. Nereye geliyorum ki? Düşünmem lazım.Hımmmmm.... Haaaa... Kore' ye gidiyoruz. Çocuğa yaklaşmaya başladım yaklaştıkça uzaklaşıyordu.
En son "ADIN NE?!?!?!" diye bağırdım. Çocuk ise sadece bana gülümseyerek kayboldu. Yine hissettiğim yalnızlı-
–Eylüüüüül!?!?!?! Laaaaaaaaaaan!?!?! Uyan hadi Kore' deyiz.
Bu sesten sonra gözlerim benden izin almadan açılmaya başladı. Karşımda bana kızgınca bakan iki hayvan görmeyi beklemediğim için ilk önce afalladım daha sonra 28488317374804882 köşeli jetonum düştü Kore' ye gelmiştik.
Hızıca kıyafetlerimi düzeltip uçaktan inmeye başladım. Yüzüme çarpan soğuk havayla kıçım ve donum dondu.
Neden daha kalın bir şey giymedimki???
Yazarın ağzından;
Kızlar daha kalın bir şey giymedikleri için bir yandan kendilerine sövüyorlar bir yandan da Kore' ne kadar güzel olduğunu düşünüyorlardı.
Eylül' ün ağzından;
Açık konuşayım Kore çok güzel bir yer. Ancak insanlar bana biraz itici geldi.
Hani Türkiye' de şakalaşmak amaçlı insanların koluna vuruyoruz ve ya "TUTMASAM DÜŞÜYORDUN" şakası yapıyoruz ya ama buradaki insanlarda öyle bir şey yok.
Yolda gördüğün ve ya tanıdığın SENDEN BÜYÜK birinin önünde saygı amaçlı eğilmek ZORUNLU gibi bir şeymiş.
Yazarın ağzından;
Kızlar hep birlikte evlerinin önüne gelmişlerdi. Ece önde olmak üzere eve girdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS AND 3 GIRL ~ FAKE LOVE
FanfictionEylül, Ezgi ve Ece 3E grubu. BTS ile aynı binada. Aşk, sevgi ve nefret. Kimse şimdiye kadar kızları babaları dışında sevmedi. Peki şuan ne oldu. Ne değişti? Sadece tek kelime AŞK...