' Regels door het wrede ranking-systeem. De school is een wervelende poel van jaloezie, afgunsten en lust.' (Roleplay gebaseerd op een bl manga 'caste heaven'.)Waarschuwing: er zullen vast wat heftige dingen inkomen dus als je daar niet tegen kan moet je niet mee doen.
Pst Mia is here btwwww je zou denken dat Brian bl manga's zou lezen maarrrrr neeeeee ik ben het. Surprise! (Sommige mensen hebben een leven, Mia) Grrrrr
De Caste Game
In deze school weet niemand wie ermee begonnen is of wanneer.
Er is een school kaste spel.
Alles word beslist door dit kaste spel.
Iemand met een lage status is niet toegestaan ongehoorzaam te zijn tegenover iemand met een hogere status.
De king (koning) heeft controle over de klas.
De targets (doelwitten) zijn de laagste ranken, die zijn gemarkeerd om gepest te worden.
Dit is de wet van deze wereld.Ik hoop dat het tot nu toe duidelijk is. Nu even een iets verdere uitleg.
Als er een nieuw school jaar begint, worden er speel kaarten verstopt in de school en het lege pakje word op tafel gelegd zodat iedereen weet dat het zo ver is.
Je hele klas moet die kaarten dan gaan zoeken en je kaart bepaald je rank. Ranken worden in het volgende hoofdstuk verder uitgelegd.
Er zijn 4 klassen gebaseerd op leeftijd.15 jaar Klaveren♣️
16 jaar Ruiten♦️
17 jaar Harten♥️
18 jaar Schoppen♠️Per klas is er dus 1 volledige rij kaarten.
Regels: ik weet het~~ regels zijn stom maar die moeten gewoon even.1. NIET GODPLAYEN!! Guuupuuu, I spite on that. DAMNNN I HATE IT. Je krijgt 1 waarschuwing en daarna mag je niet meer mee doen. Natuurlijk moeten mensen met een lagere rank wel gehoorzamen.
2. Vergeet niet dat je karakter mensenlijk moeten zijn, als je een hogere rank kan krijgen door iemand te beduvelen zou je dat doen.
3. Game regels:
1- Vertel het nooit aan volwassenen. (Leraren weten het ergens al maar negeren het)
2- Je moet doen wat mensen met een hogere rank van je vragen.
3- Mensen met verschillende groepen kaste mogen niet met elkaar omgaan. (Komt meer uitleg over)
4- Niemand helpt een Target.
(Als je je niet aan de game regels houd word je gedegradeerd naar de Targets)