JEREMY

3.4K 206 12
                                    

MULTİMEDYA DA JEREMY VAR BAKABİLİRSİNİZ :)

BANA AŞIK OLUR MUSUN?  (16.BÖLÜM)

 Hazalla , Halama bakındım panikle. Her ikisi de uyuyor gibi görünüyorlardı...

 Umarım onlara zarar vermemişlerdir.

"Eee tatlım ne düşünüyorsun? İçerde kalıp sevdiğin, sevmediğin, tanıdığın veya tanımadığın insanların ölümünümü izleyeceksin? "

diye sordu koca ağızlı çirkin kurt kadın. 

 Ne yapmalıydım? Doğru olan neydi?

 Eğer dışarı çıkarsam Efe ve benim sonumuz olurdu bu... Ama içeride kalırsam, bizim yüzümüzden bir sürü insan hayatını kaybedecekti.

"Sana nasıl güveneceğim?"

diye sordum, zaman kazanmaya çalışarak. Kadın dişlerini sıkarak:

"Başka şans yok!"

dedi.  Fazla türkçe bilmiyor gibiydi... O sırada onun yanında duran uzun boylu sarışın genç, bir kaç adım öne çıkarken mırıldandı:

"Onu korkutma Carly. (Karanlıkta bile parlayan yeşil gözlerini , bana doğrulttu.)  Ben Jeremy. Alfanın oğlu olan alfa. Sana zarar vermeyeceğimizi belirtmek isterim, aynı zaman da bizimle anlaşırsan kesinlikle sözümüzde dururuz.  (Halamı nazikçe Carly denen kurt kadının kolundan aldı ve çemberden içeri bıraktı.) Ön ödeme gibi düşün. Eğer gelirsen, arkadaşını da bırakacağım... (Elini kalbinin üzerine koydu) Şerefim üzerine yemin ederim."

Çocukta resmen bir ingiliz prensi havası vardı. İhtişamlı bir güven saçıyordu.

 Jeremy sonra Hazalı aldı kucağına ve gülümseyerek bakışlarını bana dikti. Sözünü tutacaktı, biliyorum. 

 O kadar insanın ölmesine göz yumamam. 

Ağır adımlarla eskitme merdivenleri inip bahçeye çıktım.

Yaptığım yanlıştı, Efe bana çok kızacaktı...

Çemberden dışarı adımımı atar atmaz, Jeremy Hazalı çemberin içine bıraktı yavaşça ve gülümsedi.

"Sana sözümde duracağımı söylemiştim. "

dedi. 

"Şimdi ne olacak?"

Uzanıp, kolumu tuttu:

"Bazı işlerimiz var."

***

Ormanın içine girdik, hep birlikte. Sanki kaçabilirmişim gibi Carly ve Jeremy beni sıkı sıkı tutuyorlardı...

Carly...

Yani o koca ağızlı, samimiyetsiz kurt kadın beni kolumdan çekiştirerek ağaçlıkların içine soktu. Birbirlerine koca pençeleriyle saldıran hır hır kurtlar benim gelmemle ayrılıvermişlerdi. Hani Efeye zarar veremezlerdi?  

 Bana sürekli yalan söylüyordu...

Çarpışma çıkacağını biliyordu ve kazanamayacağını da. 

BANA AŞIK OLUR MUSUN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin