Drinking Alone

20 0 0
                                    

Pencereden içeri giren gunes ışıkları saçlarına degiyordu.Yüzünü gunesten saklamak icin yatagın diger tarafına dondugunde boslugu hissetti.Gozleri kapalıyken yastıga elini koydu fakat onu hissetmeyince aniden gozlerini acti ve ayaga fırladı.

Banyoda oldugunu tahmin ederek kostu kapı acikti ve icerde kimse yoktu.Odaya geri dondugunde gozlerindeki saskinlik ve hayal kirikligi okunabiliyordu.Pencere yariya kadar acikti ve gittigini anlamasi uzun zaman almadi.Komodinin ustundeki kagit dikkati cekti.

"Üzgünüm,hemde cok.Ama daha fazla sürmezdi.Beni anla ,lütfen.Hoşçakal".-Grayson.

Kagidi okuduktan sonra bogazina dugumlenmis gozyaslarini tutmaya calisti.Elinde burusturup yere atti ve tekrar banyoya gitti.Kuveti doldurmaya basladi ve dolaptan bir kac tane lavanta kokulu mumlari cikarip yakti.Uzerindekileri cikarip daha isinmamis kuvete girdi.

İnce ve hassas vucudu tam olarak suyun icindeydi.Beynindeki seslere engel olamiyordu.Gozlerini kapatti ve nefesini tuttu.Birkac saniye sonra kafasini suyun icine soktu ve bekledi.Aglamayacaktı,hala ustesinden gelebilirdi.Ama kendine engel olamadi.Kafasini tekrar cikarip aglamaya basladi.Kucucuk bedeni kuvetin icinde kivrilmisti ve dizlerini kendine cekip basini indirdi.

Grayson'u dusunuyordu.Dun gece olanlari,vucuduna biraktigi milyonlarca opucugu dusunuyordu.Derin bir nefes alip tekrar suyun altina girdi.Hala anlamiyordu.Bundan sonra ne olacagi hakkinda hicbir fikri yoktu.Cıplak ve usumus vucudu titremeye basladi ve hickiriklarina engel olamiyordu.Ayaga kalkip havluya sarindi ve kuvetin tipasini cekerken akip giden suyu izledi.

Bugün diger gunlere gore daha soguktu ve yagmur baslamisti.Boston icin oldukca soguktu.Uzerindeki tum uzuntuyle daginik yataga bakti ve sonrada dolabin karsisinda dikildi.Havluyu atip,ustune yenı kazağını elbisesini gecirdi.Pencereyi kapatip tum carsafi katlayip kirli sepetine atti ve yeni carsaflari ozenle tekrar serdi.Yere attigi kagidi tekrar acip okudu ve tekrar aglayacagindan korktu.Sky henuz 18 yasindaydi ve hayatina bircok erkek girmisti.Ama hicbiri icin kalbi Grayson 'a attigi gibi atmamıştı.

Bugun Boston'da unlu bir parfum sirketine is basvurusu icin gidecekti.Ve eger kendini toplayabilirse tam iki saat icinde sehir merkezine gitmeliydi.Sacindaki havluyu cikarip saclarini taradi.Kumral ve uzun saclari duz kesilmisti ve beline kadar degiyordu.Alninin yaninda kucuk percemler vardi.Genelde saçlarını hep at kuyruğu yapardı ama bugün önemli bir randevusu vardı.Kahvaltı yapana kadar tekrar saçlarını topladı ve odaya iç geçirerek baktıktan sonra aşağıya indi.Sky'ın annesi yoktu sadece babasıyla birlikte yaşıyorlardı.Ve babası eve nerdeyse 1-2 ay uğramazdı.Bu sabahta evde kimse yoktu ve kendini iyice yalnız hissetmeye başlamıştı.

Mutfakta dün geceden kalma bir kaç içki kutuları duruyordu.Hemen yanında sipariş ettikleri sushiler vardı yarısı hala tabaktaydı.Eline poşet aldı ve hepsini içine boşalttı.Dün gece ne kadar mutlu oldugunu hatırladı bunların hiçbirine anlam veremiyordu.Sonunda dolaptan bır kutu bira çıkardı ve içti.Kendini aptal gibi hissediyordu.Kendını mutlu hissettiği içinde kendınden nefret ediyordu.Kafası o kadar karışıktı kı kapının zilini bile sonradan duydu.Kutuyu bırakıp kapıyı açtı .Gelen postacıydı ve son derece mutlu gozukuyordu.Sky gözlerini devirerek ;

-Nasıl yardımcı olabilirim,dedi ve birasından bir yudum daha aldı.Postacı sinir bozucu gülümsemesini bozmadan elındekı zarfı uzattı.

-New York'tan zarfınız var,şurayı imzalamanız yeterli , dedi defteri göstererek.Sky bu zarfın babasından geldiğini anlamıştı .Çünkü nerdeyse 1 aydır New York'ta bir bankada çalışıyodu ve sık sık zarfla para yada önemlı bir kaç dosya gönderiyordu.Kagıdı imzaladıktan sonra zarfı actı.Bu arada postacının onu baştan aşagı süzdügünü farketti.

-Hersey bu kadarsa artık gidebilirsin ,dedi sertce.Postacı sapkasıyla selam vererek aptal sırıtmasıyla kapıdan uzaklastı.

Tahmin ettigi gibi zarfta 500 dolara yakin para vardı.Zarftan 100dolari alip cuzdaninin icine koydu ve kalanlari dolaba attı.Saate baktiginda gozleri kocaman acilmisti.Hizlica yukari cikip giyinmeye basladi.Siyah mini etegini ve kirmizi kazagini tercih etti.Saclarini acik birakip spreyledi ve makyaj yapmaya basladi.Aklinda hala Grayson vardi.Onu bulabilirdi.Neler oldugunu duyabilirdi hatta suan bile Graysona gidebilirdi.

Yaklasik bir saati kalmisti ve aklindaki dusuncelerden kurtulmaya calisiyordu.Tamamen hazir olduktan sonra aynada kendini suzdu ve aynada yansimasini gordugu yataga bakti.Aglamamasi gerekiyordu,ne olursa olsun.Hizlica cantasini alip asagiya indi.Birasından son yudumu aldıktan sonra ayakkabilarini giyip evden cıktı

Like SnowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin