Momo

3.7K 133 356
                                    

 Momo hakkındakiler:

• Sixteen'de kazanamamıştı. Onu sonradan aldılar.Gelmemesi gerekiyordu.

• Sesi iyi değil.

• Dans da edemiyor.(Viovio:Söyleyen baya malmış)

Sixteen'de elenmişti finalde geri alındı. Doğru✔️

Sesi bir Taeyeon( kimse onun kadar değil zxzkxdr) değil. Doğru✔️

Dans edemiyor✖️

 Yapmayın arkadaşlar. Bir grubun ana dansçısına dans edemiyor denilir mi?

Hani en iyisi midir, tartışılır. Ama dans edemediğini söylemek pek mantıklı değil. Hani dans etme stilini beğenmiyorum diyebilirsiniz. Fakat dans edemiyor...

Bir şey diyemeyeceğim. Sonuçta kız zaten ana dansçı.

Sixteen'de elendi. Gruba girmeyi hak etmiyordu✖️

 Kabul ediyorum Sixteen de elendi. Ama yeteneksizliğinden değil. Momo'nun rakibi Naddy diye bir kız vardı. Bu kız da Momo gibi acayip dans ediyor. Ama Momo'dan olmasın mı bayağı küçük. Hal böyle oluna tabii ki Naddy daha çok takdir aldı ve Momo alt gruba düştü.Sonra takım yarışması bölümünde Momo'nun takımından biri elenecekti ve eleme halk oylamasıyla yapılıyordu.Performansta da herkes iyi dans edince ( Onları da Momo çalıştırdı.)Momo'nun şarkı söylemesi biraz geri planda kaldı. Bu yüzden elendi.

 Bir de JYP'den bahsediyoruz adam kaç yıllık şarkıcı/dansçı hiç hak etmediğini düşündüğü birini gruba alır mı?

Ses meselesi

 Geçen Sana'da dediğim gibi sadece dansla bir yere varamıyorsun ki Momo hem vokal hem de rapper. 

Kimse Momo'nun  bir Jennie ya da Wendy olduğunu savunmuyor. Sadece sesinin bir idol olmak için fazla bile yeterli olduğunu söyler bırakırım. 

 Sağlıcakla kalın Twice seven sevmeyen herkes! İhihi

Twice Antisi mi olsam?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin