Sana

6K 166 464
                                    

Duyduğum kadarıyla Sana üzerine olan fikirler şunlar;

• Yeteneksiz.(Vio:İyi sallamışlar)

• Aegyo yapmasa bir hiç.(Vio:kesindir)

• Visualden girdi.

 Şimdi Sana Shy Shy Shy'la ün kazandı. Doğru✔️

Sesi  çok da iyi değil. ( Yani Jungyeon ya da Jisoo kadar değil ne bileyim ) . Doğru✔️

Yeteneksiz✖️

Sana -biliyor musunuz bilmiyorum ama- dansçı olarak stajyer oldu. Yani danstan dolayı alındı. Düşünün şimdi JYP gibi büyük bir şirkette dansçı olarak girmek ne kadar zordur. Bir çoğunuz JYP'ye girse seçmeleri geçemeyeceğini düşünür değil mi? Açıkçası ben de öyle düşünüyorum. Ayrıca sadece dans edip de şarkı söyleyemezsen de şirkette barınamıyorsun ve Sana'nın sesi bir çoğumuzdan iyi.

Bu yüzden Sana'nın yeteneksiz olmadığını anlamışsınızdır diye öbür konuya geçiyorum.

Shy Shy Shy

 Sana'nın  Cheer up şarkısında yaptığı Shy Shy Shy'ı hepiniz biliyorsunuzdur.

Şimdi bu SSS ( Shy Shy Shy üşendim zxzlkfjv) sayesinde Sana büyük bir popülarite kazandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şimdi bu SSS ( Shy Shy Shy üşendim zxzlkfjv) sayesinde Sana büyük bir popülarite kazandı. Amenna. Peki problem ne? 

Twice'ın pek derinine inmeyen kişilerin Sana'yı sadece SSS'la tanıyor olması. Bu yüzden ve şarkılarda yeteneğinin pek ön plana çıkmamasından dolayı Sana'ya yeteneksiz denmesi.

Ihm. Kırıcı. Aynısı Momo(Ana dansçı) yapsaydı  veya Nayeon(İkinci vokal) yapsaydı yine aynı eleştirileri alacaklardı. Oysaki saydığım üyeler bayağı yetenekli de.

Ama ne derler bilirsiniz meyve veren ağaç taşlanır.

 Yani Sana popülerite kazandı. Sana'ya yeteneksiz demeden önce kızın dans videolarını falan izlerseniz gerçekten sevinirim arkadaşlar.

Ihıhım ♥️♥️♥️♥️♥️ Hoşça kalın Twice seven sevmeyen herkes👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻

Twice Antisi mi olsam?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin