🎄Creepypasta is coming to town🎄

56 8 22
                                    

Author's pov

Τα Sakamakiα και τα Mukamakiα δεν είχαν ξεπεράσει το σοκ από αυτά που είχαν διαβάσει.😏

Ή Jo είχε καλέσει τον Jeff για το στολισμό του δέντρου, κι ο Jeff έφερε τα proxys, κι αυτά σκεφτήκανε γιατί να μην έρθει και ο Lj? Και αυτός με τη σειρά του φώναξε τον Ej και τον Ben, ε και κάπως έτσι, η βίλα γέμισε με τα pastas. Ξανα.


Προπαραμονες Χριστουγέννων λοιπόν, και στη βίλα επικρατούσε ο χαμός:

Ο Jeff και η Clock work (😏😏😏😏) ήταν ανεβασμενοι στους σβερκους του Slender και του Yuma και προσπαθουσαν να στολίσουν το δέντρο.

Ή Sally παρέα με τον Smile, είχαν tea party με τον Kanato.

Ο Laito και ο Kou είχαν καθίσει σε μια γωνιά, τρώγοντας μελομακάρονα και κουραμπιέδες και διαβάζοντας lemons αχεμ.

Ή Jo και η Luna είχαν καθίσει σε μια άλλη γωνία γράφοντας πυρετωδώς στο wattpad.

Ο Ej, η Yui και ο Ruki ήταν στην κουζίνα και μαγειρευαν. Ο Ej προσπαθούσε να τους μάθει μια version της χριστουγεννιατικης γαλοπούλας, αλλά με συκωτια.

Ή Star και η Jane ζωγράφιζαν το πρόσωπο του Shu, που κλασσικά κοιμόταν.

Ο Toby, ο Masky, o Ben και ο Lj ξελαρυγγιαζονταν να μάθουν το: Creepypasta is coming to town και ο Hoodie έκλεινε τα αυτιά του. Τα τέσσερα χαζά είχαν ισχυριστεί ότι θα πήγαιναν να πούν τα κάλαντα στους γείτονες.

Ο Ayato, ο Subaru και ο Azusa τους κοιταγαν φρικαρισμενοι.

Να προειδοποιησουμε τους γείτονες, ψιθύρισε ο Ayato στον Subaru και έβγαλε το κινητό του.

Εμ.... Γεια σας κυρία Kawasawa? Κλειδαμπαρωστε απόψε τα παράθυρα και τις πόρτες, και έχετε και ένα δικανο κοντά σας. Τι? Όχι δεν θα έρθω ΕΓΩ πάλι! ΤΙ? ΤΙ ΕΝΝΟΕΊΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΑ ΝΤΟΜΑΤΑ ΜΕ ΠΌΔΙΑ!!! ΠΩΣ ΜΙΛΑΤΕ ΡΕ ΕΤΣΙ ΣΤΟΝ ORE- ο Azusa του πήρε το τηλέφωνο.

Φέρε. ... εδώ... του είπε και ξεκίνησε να παίρνει τηλέφωνα. Έ, έως την Πρωτοχρονιά θα έχει τελειώσει😆

Τα χαζά τους πήραν πρέφα και άρχισαν τις απειλές και τις κατάρες.

.... ΚΑΙ BODYGUARD ΝΑ ΕΧΕΤΕ, ΕΜΕΊΣ ΠΑΛΙ ΘΑ ΜΠΟΎΜΕ ΜΈΣΑ!!!!! τσιριζε ο Ben στο ακουστικό.

Ayato, Subaru, Azusa, *facepalm*

Και ο Reiji είχε μια κουβέντα με τον Zalgo, για βαμπιρικα ζητήματα.

ΤIME SKIP

Για που το βάλατε εσείς? Ρώτησε καχύποπτα ο Subaru τα χαζά που είχαν βάλει σκουφους και ετοιμάζονταν να βγουν από την βίλα. Κοντευαν μεσάνυχτα.

Hallow? Πάμε να πούμε τα κάλαντα??? Έκανε ο Toby.

Ο Ayato και ο Subaru κοιτάχτηκαν κι έτρεξαν από πίσω τους φωνάζοντας: κυρία Kawasawa ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΕΤΕΕΕΕ!!!!



Την ίδια στιγμή, η Jo και η Luna μπήκαν τρέχοντας στο σαλόνι , ακολουθομενες από τον Laito και τον Kou.

JEEEEF ΣΩΣΕ ΜΑΣ!!! Τσιριξαν και έπεσαν πάνω του. ΣΩΣΕ ΜΑΣ, ΜΑΣ ΚΥΝΗΓΆΝΕ ΟΙ ΑΝΩΜΑΛΟΙ!!!!!

Μα πως να σας κυνηγάμε, με αυτά που γράφετε ε? Ρώτησε αθώα ο Laito. Τώρα, έλα λίγο που σε θέλω seeeeexy-chan!!!!

ΑΑΑΑΑΑ! JEFFF! ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΕΣΥ ΕΊΣΑΙ ΔΟΛΟΦΌΝΟΣ!!!! Γκαριξε η Luna.

Εεε εντάξει!! Χμ... ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΎΠΝΟ!!!!( Jeff Θεός😂😂😂)

Ο Shu μας έκανε τη χάρη και ξύπνησε και κοίταξε την Star και την Jane, την μια με τον μαρκαδόρο και την με το make up.

ΚΑΝΕ ΠΊΣΩ, ΕΧΩ ΜΑΧΑΊΡΙ! Τσιριξε η Jane και του κούνησε το μαχαίρι της, απειλητικά στη μούρη του.

Κι εγώ μια λιγουρα.... 😏 μουρμούρισε και τράβηξε την Star προς το μέρος του. Ιιιιι!


Μα ελάτε εδώ σας λέω! Σας ορκίζομαι, ότι άμα φτιάξουμε έτσι την γαλοπούλα, θα μείνουν ολοι ευχαριστημενοι!!!!!! Ακούστηκε και ο Lj από την κουζίνα...

🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ!!! ΓΙΑ ΑΎΡΙΟ!!!

xxxmas with the killers🔪🎄(Diabolik lovers x creepypasta characters)Onde histórias criam vida. Descubra agora