Gavatların Gücü adına!

180 4 1
                                    

-PİŞTT EFTELYAAAA. LAN OLUM NABIYON. UYUYON MU LA HALA. VAYYY CAMIŞŞŞ

Elif amelesinin bağırışlarına eşlik eden yastık darbeleriyle uyandım.

+NE BE NE KAVGA MI ISTIYON KIRPIKLERINI KERPETENLEN SÖKERIM ADAM OL HÖYTT

Evet, çok sevgili arkadaşım Elif, yine sabahın köründe uyanmış, üşenmeyip evime kadar gelmiş ve üstümde tepinmeye başlamıştı. Bukelamun salyası.

-KALKSANA YA LAAAAN AAA KÖPEKKK ISIRIYO KIZIM SENIN DİŞLERİNİ UYKUNDA ÇIKMAZ KALEMLE SIYAHA BOYARIM ADAM OL NÖĞRÜYON

Sonunda, artık sabah ritüelimiz haline gelen boğuşmaya başladık. Sonunda tekme tokat banyoya yollandım. 15 dakikalık soğuk duşum boyunca "acaba Elif'in komşusu olmak istemekle yanlış mı yabdım? " diye düşündüm. Duştan çıktım, kabarık kızıl saçlarımı tarayıp topuz yabdım ve mutfağa indim. Evet, yanlış yabmısdım.

+ NÖĞRÜYON LAAAN HÖYTTTT HOROZ İBİĞİİİ O ÇINGEN SALATAMI YIYEN PARMAKLARINI SÖKER GÖBEK DELIĞINE SOKARIM KOPEEKKKKK

Kimse benim çingen salatamı yiyemez!!

-TAAM BE TAAM AL OF

Birbirimize baktık. Olum ben bunun ornitorenk peri bakışlarına nasıl karşı koyam?

+Gel lan gel amele.

Salatanın başına yumulduk. O sırada annem geldi.

# Gızlaaar nöğrüyonuz bahiyii..... aaaa gız Eliiif üstündekinin aynısından aynısı bak eltimde var gıııı.

Tabi hayatında hiç Cem Yılmaz izlemeyen anneciğim bizim niye anırarak güldüğümüzü anlamadı. Evet annem Gayserili. Ama öyle konuştuğuna bakmayın, gayet sosyetik, gencecik ve çok güzeldi. Yüzündeki tek kırışıklık babamın bizi terk ettiğinde oluşan üzüntü çizgileriydi.

# Laaan kakkakakakakakakakaakkakın bakim uyuşuklar geç galıyonuz hadi lan

Haklıydı, sözünü bitirir bitirmez servisin kornasını duyduk ve anneme öpücük atıp uçarcasına evden çıktık. Tabi evcil ejderham Hüsamettin' e veda öpücüğü vermeyi unutmadım. mçkö zalımın ejderhasııı.

Aslında göründüğü gibi biri değilim. Biraz olsam da çok sayılmaz. Kendimi anlatmam gerekirse Teen Wolf ve Leyla ile Mecnun aşığıyım, evcil bir ejderha sevgilim var, bir sürü çıkma teklifi alsam da hiçbirini kabul etmedim\etmem, üzülsemde içimde yaşarım, duygularımı anlayabilen tek kişi Elif'imdir, öküz gibi kitap okur, dizi film izlerim. Annemin beni anlatması gerekirse; erkeg fadma.

-Lan nabıyon yine? Sabah felsefesi mi? Olmayan insanlara kendini mi anlatıyon lan?

+ Medyum musun lan sen antilop sidiği.

Kıkırdamamız cehennemimizin otoparkına yaklaştığımızda kesildi. Evet, liseyi sevmemiştik. Heryerde 65 yaş üstü palyaçolara benzeyen öğrenciler vardı. Elifle birbirimize baktık.

- Aklımdaki aklında mı kanka?

+ Gavatların gücü adına!

Sonunda liseyi güzelleştirmenin yolunu bulmuştuk, sadece bakışmalarımızla hem de. Önümüzdeki 8 ay boyunca tek görevimiz bu yaşlı palyaçoları kendimize benzetmek olacaktı.

Aynı anda bağırdık :

SEN MI YAMAN BIZ MI YAMAN ÇAMLARALTI KOLEJI?!

Selam bütün okuyan güzel insanlar. Hepinize teşekkürlerrr şgjlkşlkgn  

Karakterler:

Eftelya: Holland Roden

Elif: Crystal Reed.

Volkan: Dylan O'brien

Mine: Jenette McCurdy

Okyanus: Elizabeth Gillies

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gavat mısın kanka.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin