dneska má narodeniny jeden z ľudí, ktorý mi je neskutočným vzorom a príkladom, aj keď o tom sám nevie.
človek, ktorý má naučil mnohému, no hlavne brať ľudí takých, akí sú a nehľadieť na ich nedostatky.
človek, ktorý ma naučil, že moja rodina je to najdôležitejšie, čo človek môže v živote získať a doživotne si to vážiť, lebo takýto poklad sa neziskáva len tak lusknutím prstov.
človek, ktorý mi ukázal, že je dobre užívať si svoj život, aj keď sa to ostatným nemusí páčiť.
tento človek mi ukázal, že ešte stále existuje dobro a dobrí ľudia na tomto, dá sa povedať skazenom, svete.
neskutočne mu vďačím za mnoho vecí, ktoré som si ešte zatiaľ ani neuvedomila. no jednu už isto viem. inšpiroval ma pomáhať druhým ľuďom a preto už teraz neľutujem moje rozhodnutie ísť na tú najťažšiu strednú zdravotnícku školu.
aspoň týmto spôsobom by som sa mu chcela odvďačiť. ďakujem za všetko ❤ všetko najlepšie louis. nikdy viac už nedovoľ druhých položiť ťa na kolená (aj keď viem, že ty sa len tam nedáš) a bojuj, lebo ja viem, že TY to dokážeš 💙💙.
každého, koho sa pýtam že či majú niekoho za vzor, ale takého, ktorý im do teraz zmenil život a pohľad na všetko, mi odpovedajú len: neviem. nevysmievam sa im, ani nič podobné. ja len strašne zisťujem, či je možné aby niekto dokázal ovplyvniť váš život až tak, že je z vás normálne lepší človek, na ktorého sa každý obracia s prosbou a pomoc.
a veru že je. mnoho ľudí, ktorí sú teraz slávnymi preto čo robia boli inšpirovaný niekým, koho oni považovali za toho, kto robí neuveriteľné veci.
a preto ľudia, nevzdávajte sa. verte a choďte, plnite si svoje sny. no nezabúdajte pri tom na svojích blízkych a nestrácajte zbytočne hlavu preto, lebo ste boli až príliš vysoko v oblakoch.
dnes už uvažujem aj o vysokej škole právnickej, lebo viem, čo v budúcnosti chcem. no viem, že také veci môžem dokázať aj z titulu farmaceutky 🤓
ŠŤASTNÉ A VESELÉ VIANOCE,
BOHATÉHO JEŽIŠKA A TEN NAJÚŽASNEJŠÍ
NOVÝ ROK, PLNÝ SPLNENÝCH PRIANÍ VÁM
PRAJEM ❤just like you v médiách, pretože táto pesničky hovorí veľa ❤
VOUS LISEZ
Facts about Louis Tomlinson// sk
Aléatoirefacts of louis william tomlinson #1 in facts #17 in random