Byly Vánoce a jako pokaždé byl v dormu totální chaos. Všichni sice už zvládli nakoupil dárky aspoň den předem, ale tento rok nikdo z nich nejel domů, takže tam bylo až moc plno. Dalo by se říct, že všichni byli ve stresu až na Chanyeola, jeho se jímala panika. Za prvé, už nějakou dobu neměl heat a to ho celkem děsilo. Za druhé, jeho parner byl Sehun a tomu se s jeho čím dál tím víc narůstajícím podezřením svěřit nemohl. Rozhodně ne teď a takhle z ničeho nic.
Yeol si zoufale povzdechl a sedl si na prkénko záchoda. Nešťasně se podíval na krabičku s jeho nejspíš zkázou, která mu oznámí v blízkých měsících ztrátu jeho plochého břicha. A ano, Chanyeol v ruce držel v ruce krabičku s testem na těhotenství a myslel si, že je už nějakou chvíli v tom. Další věcí, která ho k tomuto přivedla bylo totiž každodenní ranní vyzvrácení naprosto všeho, co v jeho žaludku zůstalo. Už i Baekhyun se na něj podezřívavě díval.
Chan nervózně otevřel krabičku a vyndal test s návodem, ten si taky přečetl. Provedl vše podle něj a pak už jen čekal dokud se neobjeví jedna nebo dvě čárky. V postatě se několik desítek mitun klepal nervozitou na podlaze koupelny a ani se a výsledek nechtěl podívat. Když se k tomu konečně odhodlal, tak se mu k jeho hrůze potvrdila jeho obava. Byl těhotný. A podle jeho propočtů, tak už dva měsíce. Bylo mu na omdlení, ale musel se sebrat a hlavně s někým poradit. A nejvhodnější mu přišel Kyungsoo, on jako jediný byl těhotný. Byl... Chanyeol věděl, že to drobnou omegu nejspíš bude bolet, ale nikdo jiný mu nepomůže.
Sebral se tedy ze země a vydal se k pokoji, který sdílí Kyung s Jonginem. Jsou to partneři skoro od debutu. Jsou pro sebe naprosto dokonalí. Jenže... Kyung ani ne po roce od debutu s Jonginem otěhotněl a to se společnosti nelíbilo. Bylo moc brzo na to, aby si skupina mohla dát pauzu než porodí, tak ho donutili jít na potrat. Tohle jim řekl až po tom, co tam šel. Všechny to zasáhlo. Nejvíc Jongina, který se to taky dozvěděl až s nimi. Od té doby už ani jeden na dítě ani nepomysleli, nechtěli aby přišli o další. S tímhle vědomím Chan zaťukal na jejich dveře a čekal než mu někdo otevře. Po chvíli to udělal sám Kyungsoo a s překvapeným výrazem ho pustil dovnitř. Přeci jen každý den neuvidíte psychicky zdevastovaného Chanyeola. Posadil ho na postel a sám si sedl k němu. Yeol nevěděl, co pořádně říct, tak jen Soo-ovi vrazil do ruky pozitivní test a podíval se na ruce ve svém klíně. Soo se na to jen chvíli nevěřícně díval než pevně obejmul vysokou a velmi těhotnou omegu. Teď už chápal jeho stav. On byl taky zděšený, když otěhotněl.
,,Chany... Gratuluju, jen... nenech si to od nich vzít. Budu stát při tobě, ostatní určitě taky. Bude to dobré, neboj," šeptal mu Soo a konejšivě ho hladil po zádech. Yeol jen přikývl a vděčně se k němu přitiskl. Přesně tohle totiž potřeboval. Po dlouhých minutách se od sebe odtáhli, oba zadržovali slzy.
,,Já... Potřebuju pomoct, netuším jak to říct nějak šetrně Sehunovi..." Povzdychl si dlouhám a s prosbou v očích se podíval na nižšího.
,,Zabal mu ten test jako dárek," tiše se zasmála drobná omega a Yeolovi se rozzářily oči. Dokonalý nápad! Vděčně svého kamaráda obejmu a vyběhl z jejich pokoje do toho svého, který sdílel se Sehunem. Po chvíli přehrabování našel nějakou krobičku a do ní vložil ten test. Převázal to mašlí a nechal si jí u sebe. Tohle mu předá sám a jako první. Z hluboka se nadechl a vydechl, jeho pohled směřoval na hodiny. To v tý koupelně strávil tak dlouho?! Už by se měl začít oblíkat a psychicky připravovat na Sehunovu reakci.
Vyndal tedy ze skříně to nejhezčí sako a košili, které měl a začal se do toho soukat. Někde mezi hopsaním během navlíkání kalhot a zapínání košile přišel do pokoje Sehun a hladově ho pozoroval. Když se na něj Chan otočil s ještě napůl rozeplou košilí, tak se mu málem sbíhaly sliny. Jeho alfa mu radila ohnout ho o stůl a tvrdě ojet, ale to samozřejmě neudělal. Neměli na tohle totiž dost času... Takže jen Chanymu pomohl zapnout košili a obléknout sako, protože za cokoliv jinýho by ho Suho zabil a to nehodlal riskovat. Chan si ještě rychle schoval krabičku do kapsy od saka a pozorně si prohlídl jeho partnera. Vypadal naprosto dokonale. Celý v černé, jen košili jejíž rukávy mu sahaly jen po lokty, protože si je vyhrnul. První tři knoflíčky rozeplé. Pro Chanyeola vypadal jako bůh sexu a potěšení. Ale teď si žádného sexu dopřávat nechtěl, obzvlášť ne když věděl, že v sobě chová malého tvorečka. Nechal se tedy od Sehuna obejmout kolem pasu a zavést do obýváku, ze kterého se stala jídelna. Bylo až šokující kolik práce si s tím dali. Bylo to tam krásné. Posadili se s Hunem vedle sebe, popřáli ostaním dobrou chuť a začali spokojeně jíst. Sehun měl po většinu večeře ruku na jeho stehně a Yeol se jen snažil nijak nereagovat. Už teď se na něj Kyungsoo soucitně díval a Baekhyun podezřívavě sledoval každý jeho pohyb. Takže večeře byla v podstatě pro Chanyeola velmi stresující a vyčerpávající. Sice toho snědl víc než normálně, protože potřeboval dohnat celý den bez jídla, ale hned na to se mu ze stresu udělalo tak špatně, že si myslel, že to hned vyzvrátí. To se naštěstí nestalo a večer mohl pokračovat dál. Jelikož ještě k tomu neznamým způsobem dojedl jako první, tak musel i čekat na ostatní, což se neskutečně táhlo, protože každý měl co říct nebo zazpívat a nikdo z nich prostě nemohl držet pusu a jíst. Navíc postupně svým mlčení začínal na sebe strhávat pozornost, protože tohle u něj nebylo normální. Suho už vypadal na to, že ho vezme někam do soukromí a začne do něj hučet, co se s ním děje, ale zachránil ho před tímto strašným osudem Soo, který zatleskal a řekl je ideální čas na to si rozbalit dárky.
Všichni se tedy přesunuli ke stromku okolo, kterého se nějak poskládali. A tímto momentem nastalala Chanyho velká chvíle. Jelikož každý rok zrovna on rozdával dárky, tak bylo jeho povinností to udělat i tento a hodlal začít jeho malým dárkem pro Sehuna. Nebo aspoň doufal, že to bude dárek. Otřel si spocené ruce do kalhot a z kapsy vyndal vcelku malou krabičku, kterou hned podal Sehunovi. Ten se na něj jen překvapeně podíval, Chan si ho totiž většinou nechává jako posledního. Tak tedy jen pokrčil rameny, rozvázal stuhu a krabičku otevřel. Vyndal z ní test a z jeho výrazu čišela nechápavost.
,,Co to je?" zamumlal a většina se snažila odolat facepalmu. Je to maknae, nemůžou ho kvůli tomu soudit. Naštěstí se slova rychle ujal Jongin: ,,To je test těhotenství a ty dvě čárky znamenají, že je pozitivní." Sehun se na to ještě chvíli přemýšlivě díval než mu v hlavě seplo a rozšířili se mu oči. Podíval se na jeho omegu, na test a zase na ní. Pak Yeola beze slova objal a po chvíli zašeptal: ,,Yehet."
ČTEŠ
Miracle in December [ABO, mpreg]
FanfictionChanHun vánoční speciál, zlatíčka. Trochu crackfikce, ale whatever.