Köprünün diğer tarafına geçerek demirlerden tutundu, çektiği fotoğraflar ile duvarları kaplamayı bitirmişti.
"Mutlu öleceğim."
"Ve senin yanına geleceğim Chris hyung."
"Her şeyi tamamladım."
"Her şey iyi.""Ben bunu yaparken lütfen gözlerini kapat Chris hyung görmeni ve üzülmeni istemiyorum."
Kendini aşağıya bıraktı.
"Beni burada kurtarmıştın. Senin sahip olduğun tek şey olduğumu söylemiştin. Şimdi sıra bende. Sahip olduğum ve beni seven tek kişinin yanına gitme zamanı." son sözleridir Jeonginin.
Ertesi sabah ailesi ve polis memurları suyun içindeki Jeonginin bedenini buldu.
Morluklarla süslenmiş bedenini.
Başındaki ıslanmış sargısını.
Jeonginin babası, annesine doğru fısıldadı.
"En başından beridir istediğin şey bu değil miydi kaltak." susmadı bu kez "umarım mahkemede çok yıl hapis yersin." çok geç kalmıştı babası "sana acıyorum."Karısı kocasının suratına baktı.
"Sessiz kalmanın cezasıda var biliyorsun değil mi? Sessizlik her zaman en güzel cevap olmayabiliyor ha?"
Sırıtıyordu. Sırıtmayı başarıyordu.
Jeonginin babası sustuğu için çok pişmandı, annesi onu tehdit etmişti ve buna rağmen bir şey yapması gerekiyordu fakat yapamamıştı ve elinden hiçbir şey gelmiyordu şuan, canı yanıyordu.
Annesi ise kaltağın önde gideniydi.
Olan Jeongin ve Chris'e oldu fakat onlar kendi dünyalarında mutluydular, hiçkimsenin olmadığı kadar hemde.
Kavuşmuşlardı birbirlerine, çünkü. O kadar acının ardından mutlulardı.
Bitti. Umarım sevdiğiniz insanlara doğru zamanda veya güzel zamanlarda mevsimlerde canlı bir şekilde kavuşursunuz. Jeongin, acılarından kurtulmak ve tek sahip olduğu kişinin yanına gitmek için bu yolu seçti. Chris ise çoktan onu bekliyordu zaten, böyle bir şey yapmasını istememişti ama yapacağını da biliyordu.
Chris ve Jeongine bahar geldi.
Ve son bir şey, Chris, Jeongin kendini aşağı bırakırken gözlerini kapattı ve hiç açmadı Jeongin onun yanına gelip ona sarılana kadar. İçiniz rahat olsun. O Jeongini kırmaz çünkü. Asla. Umarım karşınıza böyle hikayedeki Chrisin kalbine sahip birini, arkadaş, sevgili, partner çıkar. (Stalker olmayan versiyonu tabii ki)
Sağlıcakla kalın. Bitirdiğim ilk kitap. Umarım okurken zevk almışsınızdır. Her şey için teşekkürler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
white|jeongchan
Fanfictionbeyaz saçlı, sürekli maske takan christopher bang ve uzun saçları kısacık kesili jeongin'in hikayesi (jeongin aile sorunlarına sahip bir, okulda zorlabalanan çocuktu, christopher ise onu ailesinin zulmünden kurtaran kahramandı) (tamamlandı)