Беше слънчев есенен ден макар и не типично за времето си. Както винаги на Хогуортс експрес беше пълно с млади и стари магьосници.
Майката на Рон отново обсъждаше организацията държейки Джини, Пърси тичаше към префектката на Рейвънклоу, Фред и Джордж планираха какъв ли ще е първият им подвиг в Хогуортс, а Рон се движеше с Хари и Хърмаяни. Ала както всичко беше прекрасно от някъде, кой знае от къде, излезе господин и госпожа Малфой, естествено с Драко. Те спряха семейство Уизли и Луциус почна:
- Здравей Артър, като гледам пак разкарваш този мътнород с вас, но не съм очаквал друго...
Тогава Хърмаяни се ядоса...
-Какво Грейнджър, ядоса ли се. Какво ще ми направиш? -изсмя се Драко.
Още преди Луциус да го дръпне Хърмаяни се изяви:
-Не Малфой няма да падам под нивото ти! - извъртя се Хърмаяни.
-Жалко, моето ниво е доста високо над твоето... Но щом казваш-изфука се той.
Тогава Хърмаяни се приближи възможно най-много до него и му каза...
-Щом така мислиш.
-Харесваш ми когато си ядосана Грейнджър. -прошепна тихичко Драко така, че никой да не чуе, а Хърмаяни се изчерви.
Тогава Луциус го дръпна и те отминаха.
-Какво ти каза Малфой? -запита Рон, след като дебатите между господин и госпожа Уизли за поведението пред децата свършиха.
-Нищо...
-Е как така нали те видяхме. -допълни Хари вече изгаряйки от любопитство.
-Казах нищо!!! -вече ядосана.
След няколко минути неловко мълчание те се качиха във влака. След минаването на самата с количката и изкопаването на всички шоколадови жаби от страна на Хари Рон обяви, че ще излеза навън да види къде е Джини.
Тогава Хърмаяни и Хари останаха сами.
-Е, все пак ще ми кажеш ли какво стана с Малфой? -мило попита Хари тъпчейки се с жаба, която се опитваше да скочи първият си и последен скок.
-Ъъъм... обещай на никого да не казваш на никой...
-Ъъъ добре. Какво чак толкова е станало? -вече скачащ от нетърпение да разбере.
-Драко каза, че ме харесва когато съм ядосана... -ала точно тогава влезе Рон и беше чул всичко. Ала той не реагира като Хари, който от своя страна почна да се смее. Рон изглеждаше ядисан, а Хърмаяни червена като домат.
-Какво!!!! Драко те харесва!!! Моляяяя!!!
-Не е казал, че ме харесва-съвсем тихо и под носа си каза Хърмаяни. След това стана и каза:
-Пристигнахме...
YOU ARE READING
Драмаяни 😍💋💋
FanfictionИсторията на Драко Малфой и Хърмаяни Грейнджър от момче и момиче, който се мразят от главата до петите, до момче и момиче в нова версия на Ромео и Жулиета. Моля, който не харесва Драмаяни да не хейти и да не чете... Обичам ви😍