Част 3

392 21 9
                                    

-Да не си ми баща Роналд! -ядосваше се Хърмаяни като малко дете.
-Какво направи Малфой,  нарани ли те? - Рон беше твърде зает да се тревожи.
-Няма значение -червена се Хърмаяни.
-Кажи ми! -викаше Рон.
Хърмаяни щеше да потъне в земята, а единственият изход беше.... И тя тръгна да бяга по коридора ти чайки възможно най-бързо. Тя вече чуваше тежките стъпки на Рон и на Хари, когато видя позната фигура.
-Малфой! -осуди се тя.
-Оо,  Грейнджър от кой бягаш? -жилище се той.
Тогава Хърмаяни трябваше да вземе решение.
-Малфой помогни ми!  Скрииме от тях... Ще направя каквото искаш.. Моля те! - молеше се Хърмаяни.
-Всичко?
-Всичко... -бързаше Хърмаяни.
-Дори ще ме целунеш? -ухили се Драко.
-Не!
-Тогава късмет с татенцето. -облегна се той на стената.
-Офф добре. - Хърмаяни беше като домат и явно притока на кръв към бузите ѝ се беше усилил.
Тогава Драко смести Хърмаяни зад него,  между Краб и Гойл. Но, за да се скрие и той от Уизли се обърна към Хърмаяни и я прегърна силно.
-Драко! -изписука тя.
-Тихо Грейнджър. -усмихна се той.
След като Рон и Хари преминаха той я пусна. 
-Благодаря Малфой! -опита се да се отърве тя.
-А уговорката ни? - такава усмивка се изписа на лицето му, че никой не би могъл да я опише.
-Д... да... вярно- фалшива усмивка се изписа на лицето ѝ.
Тогава Драко я хвана, приближи я към себе си и...

Бележка на автора: Тази част е по-кратка, за да ви оставя малко замислени и заинтересовани от случващото се. Също така... сигурно като четете това ще е Нова Година така, че...
ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА ДА ВЯРВАТЕ В МАГИЯТА КАТО ХАРИ,  ДА СТЕ СМЕЛИ КАТО ПЪРСИ И НЕКА СИЛАТА БЪДЕ С ВАС КАКТО БЕШЕ С ЛЮК! ОТ ВАШИЯТ ФЕН НА ВСИЧКО!!! 😝😝😝😜😜😛😛😛😍😍😍

Драмаяни 😍💋💋Where stories live. Discover now