Сигурно вече сте се досетили какво се случи между Хърмаяни и Драко, а не се и съмнявам.
Тя стоеше като парализирана гледаща в празно пространство сигурно дълбоко в ума ѝ и нито усещаше , нито осъзнаваше какво се случва около нея и така Драко се засмя и тръгна с бандата си от Краб и Гойл.
-К-к-КАКВО СТАНА ТУКУ ЩО?! - извика се без да се осети Хърмаяни след като излезе от транса си.
За съжаление обаче Рон и Хари бяха близо и след този вик в миг на истерия я намериха и почнаха да я разпитват по пътя към общата стая.
-Какво стана?! Защо избяга? Добре ли си? Малфой ли е виновен? Ах този...! - обсипваше я Рон с въпроси и мисли изречени на глас.
-Рон спокойно! -опитваше се да успокой Рон, Хари.
-Момчета! Ако не млъкне те веднага ще ме принудите да ви принудя!- каза ядосано Хърмаяни, която до сега мълчеше измивайки целият си гняв.Стигнаха Кулата и вече беше късно. Вечеряха. Качиха се и се приготвиха и ето вече беше 10 часа през нощта.
Хърмаяни си легна и за жалост (нейна) сънуваше дневната ситуация, все пак нямаше как след всичко случило се.
На сутринта тя стана и ѝ омръзна да чака момчетата, за това любезно излезе. А кой я чакаше?! Разбира се вчерашният ѝ Ромео- Драко Малфой- русият слидеринец като за първи път сам без Краб и Гойл.
-Оо,Грейнджър. Липсват ли ти? - и ѝ намигна.
-Какво искаш?!
-Е така ли ще посрещнеш любовта на живота си? - Хърмаяни се изчерви- Ще те заведа на едно специално място.
Тя нямаше какво друго да прави толкова рано и тръгна.
Вървяха дълго и вече минаха плашещата върба, когато спряха.
-Стигнахме!
-Малфой! Това е поляна! Поляна като поляна!
-Не е просто поляна Грейнджър! Седни.
Те седнаха и чакаха кой знае какво да стане. А Драко намери точният момент да се изяви като романтик и я целуна пред не малко хора без да осъзнае. Всички бяха станали , а поне 10 човека бяха точно на тази поляна, в този прекрасен момент. Хърмаяни не можеше да повярва. Избяга и остави Драко да се оправя със зрителите.На следващият ден всички говореха за това...
ЗДРАВЕЙТЕ ЛЮБИМИ МОЙ!!! ЗНАМ, ЧЕ НЕ СЪМ ПИСАЛА ОТ МНОООГО ВРЕМЕ, НО ДНЕС КАТО ВИДЯХ ВСИЧКИ МИЛИ ВАШИ КОМЕНТАРИ МЕ НАХЪСАХТЕ, ТРОГНАХТЕ И ТОЛКОВА ЗАРАДВАХТЕ, ЧЕ НЯМАТЕ НИ НАЙ-МАЛКА ПРЕДСТАВААА! ОБЕЩАВАМ ДА КАЧВАМ ПОВЕЧЕ.
Така сега за историята- съжалявам за многото лирически отстъпления и кратките описания. Няма и много епитвти оф карай.
ПОЗДРАВИ ОТ ВАШАТА ФЕНКА НА ВСИЧКООО🤩🤩🤩🤩
YOU ARE READING
Драмаяни 😍💋💋
FanfictionИсторията на Драко Малфой и Хърмаяни Грейнджър от момче и момиче, който се мразят от главата до петите, до момче и момиче в нова версия на Ромео и Жулиета. Моля, който не харесва Драмаяни да не хейти и да не чете... Обичам ви😍