3.

212 15 0
                                    

-I would rather die of passion than boredom.-

Vnútro domu vyzeralo sprvu úplne obyčajne. Všade panovalo ticho a tma, takže jediné čo chlapci videli bolo slabé červené svetlo niekde vpredu. Jimin sa natlačil na Yoongiho a v ruke pevne zvieral jeho mikinu, Jin mal pevne zavreté oči, držiac za ruku Namjoona, ktorý si s Taem vymieňal pobavené pohľady. Ani jeden z nich sa nebál.

Jungkook zatiaľ strach nepociťoval, no vedel, že ak na neho niečo vyskočí, tak sa poriadne zľakne. Priblížil sa k červenovlasému chlapcovi s piercingom a ten na neho úkosom pozrel, tváriac sa že ho len kontroluje, no to, ako si hrýzol spodnú peru malo byť mladšiemu chlapcovi nápovedou.

Chalani vpredu sa pohli a postupovali tmavou chodbou dopredu, popri rôznych vitrínach s bábkami a zakrvavenými zbraňami. Nič z toho nevyzeralo obzvlášť strašidelne. V jednej chvíli si Jungkook vydýchol, pretože si myslel že je to jeden z tých slabých strašidelných domov, kde na neho nič nevyskočí, no presne vtedy na neho spoza rohu vyskočilo niečo s maskou, sotilo do neho a s chrapľavým smiechom mu niečo natrelo na krk.

V hrdle zadržal výkrik a schúlil sa do náruče chlapca za ním a s trasúcou sa rukou si ohmatal krk, mokrý od tekutiny, ktorú mu tam tá vec dala. Bola hustejšia ako obyčajná voda a jasne karmínová farba na chlapcových prstoch hovorila presne, čo to je. Rýchlo si to utrel do vreckovky a so srdcom v krku sa oprel o Taeho, ktorý ho upokojujúco hladkal po ramenách.

Až vtedy si Jungkook uvedomil, ako blízko pri sebe sú a tep sa mu zrýchlil. Na uchu cítil staršieho teplý dych, zrýchlený vzrušením a rovnako aj cítil niečo tvrdé, ako mu zo zadu tlačí na zadok. Do líc sa mu nahrnula krv a roztriasli sa mu kolená. Kebyže ho Tae nedrží určite by bol spadol.

Chvíľu tam takto stáli, kým ostatní postupovali chodbou ďalej až kým Jungkook nepocítil na krku niečo teplé. Tae sa mu prisal na pokožku pod uchom a obsypával ju jemnými bozkami, po ktorých následne prechádzal jazykom. Mladší musel slastne privrieť oči, pretože pokožku okolo uší mal vždy citlivú. Bolo to jeho slabé miesto.

Rukami pevne zovrel staršieho okolo jeho pása a natiahol krk, aby mal k nemu lepší prístup. Bol zo seba trochu zhnusený, že mu dovolí dotýkať sa ho, keď ho pozná len deň, no nedokázal sa prinútiť k odchodu. Jediné na čo sa zmohol, bol tichý vzdych, keď mu červenovlások prešiel jazykom po sánke a prudko ho prirazil o stenu.

"Si nádherný." šepol Tae mladšiemu do ucha a začal mu ho vášnivo hryzkať. Postupne mu prešiel od ucha, cez sánku až k perám, okolo ktorých chvíľu krúžil, až kým sa Jungkook nedočkavo nepomrvil a nezamrnčal.

"Chceš aby som ťa pobozkal?" zaškeril sa Taehyung sebavedomo a kolenom sa obtrel o Jungkookovu pýchu, ktorá ako cítil bola úplne tvrdá.

Jungkook omámene prikývol a z úst sa mu vydral žiadostivý ston.

"Povedz to nahlas!" prikázal starší pobavene a obkrúžil Jungkookove pery jazykom. S ohňom v očiach čakal na chlapcove slová a mal čo robiť aby sa na jeho pery neprisal aj bez nich. Už od predchádzajúceho dňa nemyslel na nič iné, ako na to, ako sa na ne pritisne svoje.

"Chcem aby si ma pobozkal." vzdychol Jungkook a omotal si ruky okolo krku staršieho aby si ho mohol pritiahnuť bližšie. Úplne stratil zdravý úsudok a v jeho mysli prevládala jedine túžba, okolo ktorej sa teraz sústredila jeho pozornosť.

Taehyung viac nečakal a dravo sa vrhol na Jungkookove pery, ktoré sa pootvorili a čakali len na to, kedy ich preskúma. Keď sa ich pery dotkli, začal sa nerovný súboj o dominanciu, ktorý červenovlások s prehľadom vyhral a pritlačil Jungkooka o stenu ešte o trochu silnejšie. Z úst oboch sa predrali tiché vzdychy keď si tlačili na svoje prirodzenia a obom túžba zastrela zrak.

Vyzeralo to, že ani jeden nenájde v sebe silu odtiahnuť sa, no napokon na nich niekto zakričal a Taehyung sa zadychčane odtiahol, pretože mladší by to nedokázal. So zahmlenými očami na seba chvíľu hľadeli a potom sa Jungkook konečne odlepil od steny a s roztrasenými kolenami sa pobral za ostatnými skôr, ako stihol Taehyung čokoľvek povedať.

V hlave mal zmätok a pery stále opuchnuté od Taeho bozkov, takže sa bál výjsť na svetlo. Nechcel aby niekto zistil čo sa vzadu stalo, no myšlienka na to, ho hriala pri srdci. Nehovoriac o probléme, ktorý sa mu vyformoval v nohaviciach a ktorý ako dobre videl, mal aj Taehyung.

"Ktorý bude ďalší?" ozval sa Jimin za Jungkookovým chrbtom a chalani sa začali znovu prekrikovať.

"Tak počkať, počkať!" vstúpil do toho rozhorčený Jin a s trochu povýšeneckým pohľadom sa postavil doprostred skupinky. "Mohli by sme zahlasovať, aby ste sa tu nepobili ako svorka divých psov."

Všetci súhlasne prikývli.

"Kto je za ruské kolo?" opýtal sa Jin no nikto sa neprihlásil. Ruské kolo bolo na všetkách príliš pomalé.

"Fajn a čo tak kladivo?" Namjoon s Taem zdvihli ruky, no boli jediný. Jungkook mal strach z výšok, takže kladivo pre neho neprichádzalo do úvahy.

"Húsenková dráha?" všetky ruky vyleteli do vzduchu. V parku bola naozaj dlhá a rýchla húsenková dráha a od začiatku bolo jasné, že na ňu pôjdu. Jin si nesúhlasne odfrkol.

"Tak poďme!" naraz sa nahrnuli k pokladni a kúpili lístky. Popri tom sa pomaly zoskupili do dvojíc a čakali, kým im dajú pokyn na nástup. Dovtedy si Jungkook zvedavo obzeral ostatné atrakcie a stánky s jedlom a hračkami. Bol tam stánok so zbraňami, ktorými človek musel zostreliť tri plechovky a keď sa mu to podarilo tak vyhral cenu.

Blondiak ukradomky pozrel na Taeho a predstavil si ho, ako pre neho vyhrá jednu z odmien. Tá predstava sa mu páčila, no kým to stihol navrhnúť, už ho Tae ťahal dopredu a usadil ho na posledné sedadlo.

Pomaly sa to s nimi pohlo, keď Jungkook na svojom stehne ucítil Taeho nedočkavú ruku. Asi na to čakal odkedy vyšli z toho domu, pretože obaja mali tesno v nohaviciach. Starší mu pohladkal tvrdú guču a Jungkook si musel zahryznúť do pery aby zostal potichu. Na nič nečakal a aj on cez látku nohavíc Taeho podráždil. Ani nevedel, kde sa v ňom vzala toľká odvaha.

Taemu to však nestačilo a kým tomu stihol Jungkook zabrániť, už mal jeho ruku v boxerkách a cítil ako mu prechádza hore a dolu po prirodzení. V tej chvíli už bol úplne bezmocný, vydaný na milosť a nemilosť červenovlasého chlapca, ktorý si to pri pohľade na Jungkookove slasťou privreté oči uvedomoval.

Mladší nezaháľal a tiež strčil ruku druhému do nohavíc a prešiel rukou po jeho tvrdom penise. Cítil aký je veľký, no v tej chvíli sa ledva dokázal sústrediť na pohyby rukou a nedokázal sa pozastaviť nad jeho rozmermi. Dávalo mu zabrať zostať potichu. Z pery, do ktorej si hrýzol mu stiekol pramienok krvi, ktorý Taehyung oblizol a pobozkal ho.

Krátko na to sa obe ich telá napli a obaja sa navzájom urobili do rúk, pri čom sa im na nohaviciach zjavilo pár vlhkých kvapiek. Našťastie väčšinu zachytili boxerky. Uvoľnili sa a zviezli sa k sebe bližšie, zapínajúc si nohavice a hlasno dychčiac.

Jungkookovi horela tvár a modlil sa aby chalani nič nespozorovali. Nikdy predtým ho túžba takto nepohltila a teraz nevedel ako si s tým poradiť. Naopak Taehyung vyzeral úplne v pohode. Stále trochu napuchnuté pery mal mierne pootvorené a vášnivo hľadel na Jungkooka, ktorý mu pohľad opätoval.

"To bolo skvelé." prehovoril Tae napokon a tesne pred tým, ako začali spomaľovať, venoval Jungkookovi posledný bozk.

Mladší bol z toho taký ohromený a stále vstrebával svoj prvý orgazmus, že sa nezmohol na viac, ako na klopenie zraku. Dotyk chladnej kovovej guličky na jeho perách ho však aspoň trochu prebral a dokázal sa vzpriamiť.

Šťastný Nový Rok 2019 vám všetkým prajem🥳❤️

Remember me |Vkook|BTSWhere stories live. Discover now