-Passion can drive you crazy. But is there any other way to live?-
"Je ti niečo?" vyzvedal Jimin zvedavo, keď Jungkookovi obeleli hánky z toho, ako pevne držal volant.
"Nie. Len ma už od hladu trochu bolí brucho." zaklamal mladší a konečne zastal na prašnej ceste, ďaleko od mesta a blízko pri nejakom malom jazere. Hladina vody bola skoro čierna a žiarivo sa na nej jagal mesiac. Jeho pozornosť však upútalo svetlo blčiaceho ohňa a žiarivo červené vlasy.
Srdce sa mu roztĺklo a trochu sa mu zapotili dlane, no nenápadne si ich utrel od nohavíc a vystúpil. Vybral z auta ešte stan, tašky s jedlom a nasledoval stále podozrivého staršieho brata k ostatným.
"No konečne!" skríkol Hoseok a pomädlil si ruky od nadšenia. "Už som myslel že tu umriem hladom, kým sa sem vy dvaja dotrepete."
"Jungkook sa hrozne dlho sprchoval." zdvihol Jimin ruky v nevinnom geste a položil tašky čo držal na zem, kde sa na to všetci vrhli.
Červenovlasý chlapec vrhol ponad oheň na Jungkooka temný pohľad a zahryzol si do spodnej pery, mysliac na všetky veci, ktoré by s ním mohol robiť.
Mladší chlapec si to všimol a do líc sa mu nahrnula červeň, takže ďakoval bohu že je noc a nie je to vidieť, pretože Jimin by ho okamžite odhalil. Skôr ako sa mu stihli podlomiť kolená sa posadil k ostatným a rovnako ako oni čakal, kým Jin na prinesenom grile niečo pripraví.
"Tak sme rozmýšľali, že by sme si mohli spraviť strašidelnú noc." nadhodil Namjoon odrazu, keď nastalo krátke ticho a pozrel na Jimina.
"Ale áno, to by bolo skvelé. Aspoň tu neumrieme nudou ale trochu spálime tuky behaním po tmavom lese." súhlasil Jimin pobavene a úkosom pozrel na brata, aby sa uistil že nemá nič proti. Ten len pokrčil plecami.
"Prečo nie." zašomral, no rozhodol sa, že hneď ako sa bude dať, odkradne sa do svojho stanu a už odtiaľ nevylezie až do rána.
---
"Skrývaš sa?" noc preťal hlboký hlas a mladého chlapca, schúleného v stane od ľaku nadhodilo.
"Preboha!" vykríkol, v poslednej chvíli si k ústam pritisnúc ruku.
"Tak trochu." priznal sa Jungkook po chvíli, keď sa mu tep opäť dostal do normálu a bol schopný niečo povedať. No pri pohľade do tých orieškovohnedých očí sa mu srdce znova rozbúchalo, až mal pocit, že to starší chlapec počuje.
"Môžem sa pridať?" opýtal sa Taehyung, no to sa už natlačil na kúsok voľného miesta vedľa blondiaka a dýchal mu na krk. V stane bolo naozaj tesno, už keď tam bol jeden z nich a teraz keď tam boli dvaja, sa tam skoro nedalo dýchať. Ani jeden z nich na to však nemyslel. Uprene sa na seba pozerali, akoby z hĺbky svojich očí chceli vydolovať niečo viac ako len farbu dúhoviek.
Zdalo sa, akoby ani jeden z nich nedýchal, pretože jediné čo Jungkook počul, bol zbesilý tlkot jeho vlastného srdca a cítil ako mu v spánkoch pulzuje krv. Ruku natiahol k červenovlasému chlapcovi a prešiel mu ňou po hebkom líčku, pri čom mal pocit, akoby sa dotýkal zamatu.
Starší ho v momente prevalil pod seba a zavrčal. Nečakal ani chvíľu, aby dal mladšiemu možnosť stráviť čo sa udialo a dravo sa vrhol na jeho pery, akoby ich chuť už zabudol a chcel si ju pripomenúť.
Jungkook nemal šancu protestovať a ani nechcel, preto nenamietal, keď Taehyungove ruky začali blúdiť po jeho tele akoby bol neprebádaným územím, ktoré chcel zmapovať. Cítil ho úplne všade a ani si neuvedomil, kedy mu starší rozopol košeľu a prstami mu prechádzal po holom bruchu, na ktorom sa mu jasne rysovali svaly.
"Si dokonalý." predralo sa staršiemu pomedzi pery a prikladal ich na každý kúsok Jungkookovho tela, chvíľkami ho chladiac kovovou guličkou.
"Uh-hmm" zastonal mladší a keď ucítil Taeho ruky medzi nohami od vzrušenia sa mu zahmlilo pred očami.
"Chceš aby som ti to spravil?" opýtal sa Tae s privretými očami a niekoľkými rýchlymi pohybmi, ich oboch zbavil nohavíc.
"Tak?" pritlačil Kookovi na tvrdé prirodzenie a on od túžby skoro vykríkol.
"Áno chcem..." vzdychol okamžite.
Starší spokojne zahmkal a stiahol mu boxerky, čím konečne uvoľnil mladšieho tvrdú pýchu. Bez váhania ho okamžite zobral do úst a špičku mu obkrúžil jazykom, čo chlapca pod ním dostávalo do vytrženia a bezmyšlienkovite schmatol chlapcove červené vlasy, aby si mohol určiť tempo.
Tae robil veci, o ktorých sa Jungkookovi ani nesnívalo a už po chvíli sa prehol v slastnom kŕči a následne sa uvoľnil keď zo seba všetko dostal a ostriekal staršiemu tvár.
"oh môj bože" vzdychol a nespoznával sa. Nespoznával, ako bez váhania nechal Taeho vstúpiť do jeho stanu a dotýkať sa ho na miestach, na ktorých sa ho ešte nikto nikdy pred tým nedotýkal. No neskutočne si to užíval.
Nemal však čas na to, aby to vstrebal a už ho starší nanovo bozkával, očakávajúc od neho istú protislužbu. Náležite to dával najavo, neustálym sa obtieraním o mladšieho, ktorý mohol na svojom stehne cítiť aký je Tae stále tvrdý. Bez mihnutia oka vymenil ich pozície.
"Ukážeš mi ako?" ostýchavo požiadal Jungkook, hľadiac na Taeho veľký penis, nevediac, ako má začať.
Červenovlások na neho uprel trochu pobavený pohľad. "Zober ho do ruky.. áno presne tak." odmlčal sa, akoby ho už len Jungkookov prostý dotyk zbavoval zdravého rozumu.. "a teraz ňou pohybuj hore a dolu." inštruoval ďalej a mladší robil presne to, čo mu hovoril.
"A teraz si ho vezmi do úst, tak ako som to spravil ja." vzdychol a blondiak tak bez rozmýšľania urobil. Najprv si zobral do úst špičku a pomaly po nej prešiel jazykom aby zistil, aký je to pocit.
"á-áno.." na temene cítil ako mu starší tlačí hlavu dole a tak sa podvolil, zobral ho do úst skoro celý a čo najrýchlejšie tie pohyby opakoval. Staršieho vzdychy mu boli dostatočnou reakciou a preto neprestával, až pokým nepocítil trhnutie a ústa mu naplnila hustá hmota, ktorú sa snažil rýchlo prehĺtať. Bola slaná.
"Bolo to dobré?" opýtal sa, keď sa obliekli a unavene klesol na svoju deku, snažiac sa nezavrieť oči.
"Úžasné." zašepkal Taehyung, potichu opúšťajúci Jungkookov stan.
Užite si to, pretože smutom bude na chvíľu koniec, aby bol priestor pre vážnejšie veci😈❤️
YOU ARE READING
Remember me |Vkook|BTS
FanfictionA na konci, keď si už nebudeme mať čo povedať, neodídem. Ostanem s tebou sedieť v tichu..