Sutapimas

25 3 0
                                    

-Visa tai man labai kažkur girdėta...
Pasigirdo nepažįstamas balsas.

Aš ir mano draugas detektyvas iškarto atsisukom link nepažįstamo balso pusės. Tenais stovėjo aukštas vyras gal kokių 190 centimetrų ūgio. -Aš iš Seatlo, atvažiavau čia dėl pagalbos su byla. Vyras vėl prasitarė, tik aš šį kart buvau pasimetus... Kam man pagalbos su byla?

-Jums reikės mano pagalbos, nes Seatlo departamentas šiandien gavo pranešimą apie šitą įvykį, lygiai toks pats įvykis atsitiko ir pas mus. Moteris trisdešimt šešerių metų buvo rasta negyva viename iš gražesnių ežerų Seatle. Ji buvo be akių ir uždusinta maišeliu, tarp jų yra kažkas bendro, tik dar kol kas nežinom kas. Paaiškino viską teismo medicinos ekspertas iš Seatlo.

-Atsiprašau, bet gal galėtumėte prisistatyt? Man reikėtų žinot su kuo aš turėsiu dirbti. Garsiu, bet mandagiu balsu jį pertraukiau. -Oi teisingai, pamiršau pasakyt savo vardą. Aš esu Tomas. Pasakė jis pasitikinčiu savimi balsu.

-Aš nueisiu iki žmonių tapatybės skyriaus, pažiūrėsim kokia yra šito vyro ant mūsų stalo tapatybė ir ar jis turi kažką bendro su Seatlo auka. Pasakė detektyvas Markas prieš uždarant morgo duris. Priėjo Tomas šalia staliuko numeris trys ir akiliau apžiūrėjo lavoną. -Turiu klausimą, kokį universitetą pabaigei? Paklausė jis manęs, žiūrėdamas į lavoną. -Harvardą. Tyliai atsakiau. -O tai labai gerai mokeisi, nors nenuostabu... Sugebėjai nustatyt mirties priežastį nedarius skrodimo. Nežinojau ką atsakyt, tad tik nusišypsojau ir nuėjau iki šiukšlių dėžės išmesti jau panaudotas lateksines pirštines.

-O kokį jūs universitetą pabaigėt? Paklausiau mandagiai. -Aš pabaigiau Seatlo, kur ir gimiau, ten ir užaugau, dar niekada nesu išvažiavęs iš Seatlo ilgiau nei dviejom savaitėm. Tomas pasakė, šiek tiek nusiminusiu balsu.

-Turiu labai įdomią naujieną,jūms būtina tai žinot! pasigirdo atbėgančio detektyvo Marko balsas.

Teismo Medicinos EkspertėWhere stories live. Discover now