Šeima

35 3 1
                                    

-Turiu naujienų, kurias mano manymu ir jums reikėtų žinot! Pasigirdo atbėgančio Marko balsas.

-Taigi, vyro kurį mes radom šitame ežere tapatybė yra atskleista. Jis yra Džeimsas Goslong ir jis turi žmoną Rebeką Goslong. Visas naujienas kurias jis tik turėjo išdėstė mums Markas. -Rebeka, tai moteris kurią radome Seatlo ežere... Tyliai, bet pakankamai, kad išgirtume pasakė Tomas.

-Teisingai, jie yra vyras ir žmona ir jie turi tris vaikus, kurių tarpe vyriausiai merginai aštuoniolika, o jauniausiam berniukui dar tik dešimt. Markas vėl mus informavo.

-Vadinasi kažkas kėsinasi į visą jų šeimą. Pridūriau aš. -Dar nesam dėl to tikri. Tėvai mirė, bet ar kažkas norės, kad ir vaikai kentėtų? Paklausė Markas.

-Mes nesam dėl to tikri, dabar mums svarbiau surasti vaikus. Pasakė Tomas, stovėdamas šalia manęs, akis nuleidęs į lavoną.

-Aš žinau kur juos rasti, bet aš dabar turiu nemažai darbo čia ir nežinau ar galėsiu vykt kartu... Jie gyvena Los Angele. Markas pasakė, žiūrėdamas į dokumentus kuriuose viskas surašytą apie šitus įvykius. Aš ir Tomas susižvalgėm ir linktelėjom viens kitam.

-Nu ką, mano pirma kelionė į Los Angelą. Tomas pridūrė. -Tai kiek suprantu jūs sutinkat važiuot kartu? Paklausė Markas. -Taip, mes sutinkam. Aš pasakiau, atsidusus.

Supratau, kad šita byla bus labai ilga ir sudėtina, tad teks atsisveikint su miegu.

Aš atsisveikinau su Marku kuris išėjo iš morgo ir su Tomu nusiėmėm savo baltus daktarų švarkus ir užsidėjom savo išeiginius švarkus. Aš atsistojus jo jaučiaus labai žema, lyg nykštukas šalia milžino.

-Net nepastebėjau kokia tu žema. Nusišypsodamas pasakė Tomas, lyg perskaites mano mintis. -Aš nežema, čia tu tiesiog aukštas. Aš atkirtau ir jis tyliai nusijuokė.

-Gerai, gerai nu aš jau tada eisiu, susitiksim vėliau oro uoste. Pasakė Tomas suveldamas man plaukus. -Aha gerai, iki. Aš pasakiau, nustūmdama jo ranka nuo mano galvos.

Jis nusišypsojo ir išėjo.

Teismo Medicinos EkspertėWhere stories live. Discover now