episode 1 part 1

16 0 0
                                    

Kirito : apa khabar semua dan selamat datang ke~~.......

Penonton : lunatic and Shadow show!!!!!!!!!

Kirito : hari ni kita ada tetamu khas,dan kalau nak tahu siapa tetamu khas tu kita kembali selepas ni.

****

****

Kirito : selamat kembali semua di~~~.......

Penonton : lunatic and Shadow show!!!!!

Kirito : seperti yang di janji kan kepada penonton saya memperkenalkan kumpulan TAPOPS!!!!!!!

Penonton bersorak : wowwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kirito : tapi saya dimaklumkan hanya tiga orang sahaja yang dapat datang hari ya itu Boboiboy,Fang dan kaizo!! Haha dipersilakan untuk masuk semua hahaha jangan lama lama biru aku kat sini.

BoBoiBoy : hi semua (lambai tangan)

Fang : (lambai tangan sambil senyum)

Kaizo : (hanya menunjukan muka macho dia sahaja)

Kirito : baik lah semua dipersilakan untuk duduk

BBB,Fang,kaizo duduk

Kirito : saya mempersilakan semua  wartawan wartawan ini untuk menanyakan beberapa soalan tentang siri animasi terbaru BoBoiBoy yang bertajuk BoBoiBoy Galaxy The Movie.

Zamri : ha Assalamualaikum dan salam sejahtera saya Zamri daripada majalah whatever.saya mahu bertanyakan tentang bilakah Boboiboy Galaxy The Movie ni akan keluar?.

Boboiboy : BoBoiBoy galaxy the movie akan keluar pada bulan hadapan yaitu pada tahun 2019 dan kalau nak tahu informasi seterusnya sila tunggu pada tahun 2019.

Lunatic : wow banyak rahsia eh cerita baru ni.

Shadow : haah lah

Kirito : baik lah soalan seterusnya.

Lunatic : saya Marziana dari majalah sepisis harian,saya mahu bertanya adakah BoBoiBoy  galaxy the movie ini awak akan dapat kuasa baru?.

BoBoiBoy : err...rasa nya lah..

Lunatic : apa tadi rasanya lah? Ok (tulis dalam buku) Boboiboy tak tahu sama ada dia ada kuasa baru sebab tak belajar.

BoBoiBoy : ......

Kirito : ok soalan seterusnya

Wan Ahmad : hi saya Wan Ahmad dari majalah pagi dan siang

Shadow : dari mana?

Wan Ahmad : pagi dan siang

Shadow : patut lah muka macam Siam

Wan Ahmad : ok soalan saya,adakah watak fang dalam Boboiboy the movie ini sama sahaja yaitu masih lagi lemah atau semakin kuat?

Fang : sebenarnya watak fang telah ditambah dengan kuasa baru yang jauh lagi hebat dari budak tu (evil smirk)

BoBoiBoy : (bengang)

Lunatic : (tulis dalam buku) ok...fang gila kuasa~..

Fang : (bengang)

Kirito : ok sekarang ni soalan terakhir

Shadow : hi saya shazama dari majalah Hitam legam dan soalan saya,adakah watak kapten kaizo akan ada di BoBoiBoy galaxy the movie Kali ini?

Kaizo : tu saya tak pasti sama ada diorang nak masuk kan saya ke tidak lagi pun saya merupakan pemberontak laginda dan alien yang digeruni di seluruh galaksi jadi saya rasa tak perlulah nak masuk kan saya ke dalam movie itu.

Lunatic : (tulis dalam buku) kapten kaizo masih lagi berlagak walau pun banyak kali di kalahkan oleh kapten vargoba.

Kaizo : (bengang dan mahu mengeluarkan pedang tenaga)

Kirito : err ok sebelum berlaku nya pertumpahan darah kita kembali selepas eklan ini.

*************************
*
*
*
*
*
*
*
*
*

End of part 1

Lunatic And Shadow ShowWhere stories live. Discover now