Minju
"Sss...saya? Awak kenal?"
Chanyeol
"Yes,nama awak siapa?. Dont lie,be honest"
Minju
"Saya Minju"
Chanyeol
"Oh,lama tak jumpa"
Chanyeol menjeling lalu meninggalkan Minju.
(Kenapa dia jeling? Apa maksud dia? Dia marah ke? Aduh apa aku buat nie)
Pada waktu malam,
Kring kring!!!, Menandakan ada massage masuk. Minju segera mengambil handphonenya untuk membaca massage tersebut.
Chanyeol=Nie Minju kan?
(Adumakkkkk dia massage lah pulak! Manalah mamat nie dapat no. phone aku?)
Minju=Ye saya. Kenapa?
Chanyeol=Nie chanyeol
Minju=Tahu,saya tanya kenapa?
Chanyeol=Awak rasa?
Minju= Saya tak rasa apa apa,awak nak
apa?
Chanyeol=Kemana awak pergi selama nie? Apa yang menyebabkan awak lari? Saya ada buat salah dengan awak ke? Minju,saya tak pernah sentuh awak,saya tak pernah marah awak,saya tak pernah pukul awak. Saya baik dengan awak. Kenapa awak sanggup buat macam nie? Setahun saya tunggu awak Minju,ingat sekejap ke?(Uish panjang memeno dia tulis nie. Aduh! Apalah aku nak jawab nie???)
Minju=Chanyeol awak tak faham
Chanyeol=Apa yang saya tak faham? Cuba terangkan,tak cukup lagi ke duit,makanan and ubat ubat yang saya beli untuk awak?
Minju=Chanyeol please stop!!!
Chanyeol=Minju saya baik dengan awak,sanggup awak buat saya macam nie. Masa interview tadi,kita langsung tak nampak macam kawan yang rapat. Bukan kawan rapat,kita dah janji nak jadi best friend forever. Awak dah lupa ke?
Minju=Saya kata stop! Ye,saya amat berterima kasih atas apa yang awak beri selama nie. Tapi,saya dah taknak teruskan lagi hubungan ni. Please understand. Saya dah taknak cakap dengan awak lagi! Lebih baik awak hentikan perbualan ni sebelum saya BLOCK awak.
Minju menamatkan perbualan tersebut. Dia dah tak tahan lagi. Walaupon perasaan cintanya terhadap chanyeol masih ada,tetapi sudah tidak ada makna lagi. Baru sebentar tadi dia menghentikan hubungan tersebut. Air mata tak dapat lagi ditahan. Rasa malu,marah,kecewa mula membuak buak di hati. Sekarang,dia tidak tahu apa yang patut dibuat.~~~end~~~
OK,wait for the next part. Voteleeee^_^