2.rész

290 11 0
                                    

Egy kis keresés után megtaláltam a hotelt, bejelentkeztem:
Neve: Peddek Alexandra
Születési év: 2001. 08 .22.
Utána kérdezték:
-Egyedül érkezett kisasszony?
- Igen -mondtam kissé ijedt hangon-
-Vigyázzon magára, és érezze jól magát !
-Köszönöm!
Utána gyorsan lepakoltam a cuccaimat és mentem átöltözni.
Megkerestem a legjobb pólómat, ami nem volt olyan depressziós, gyorsan átvedlettem, és mentem várost nézni . Bécs gyönyörű, és hatalmas város. Elmentem a családnak kis szuvenírt nézni, mivel a Peddek család kedvenc csokija a Mozart csoki. Egyből vettem is 4-et.
Mire észbekaptam már este 8 óra volt, és fél 9- kor kezdődik a koncert ! Rohantam vissza a hotelbe, gyorsan ki sminkeltem magamat, és már 8:15-de már a koncert színhelyén voltam.
Az első sorba nyomorogtam. Kicsit hamarabb elkezdődött a koncert, mint kellett volna. Rengetegen voltak.. Még soha nem láttam annyi embert ! Én az első sorban zokogtam végig a koncertet... Egyszerűen annyira boldog voltam mint még soha .. Johnny Depp kb. 5 méterre lehetett tőlem ...
Dobáltak gitárpengetőket, és eggyet elkaptam !
11 órára hazaértem, de még hajnali 3 óráig nembírtam elaludni , és nembírtam felfogni, hogy mi is történt velem.
Reggel 9-kor felriadtam, hogy bizony éhes vagyok... A hotel tövében van egy kis kávézó, gondoltam megnézem milyen.. Rendeltem egy péksüteményt és egy kis kakaót. Nagyjából már 20 perce ott ülhettem, majd egy kalapos, inges pasas leült mellém az asztalhoz....

Álom Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum