POV: Rosemary
Ze zei tegen me: "Vergeet wat je dacht, want goede meisjes zijn slechte meisjes die niet zijn gepakt. Dus draai je gewoon om en vergeet wat je zag, want goede meisjes zijn slechte meisjes die niet zijn gepakt."
Oh umh hoi sorry ik hoorde je niet? Ok nee ik was aan het zingen! Met de groep was ik aan het oefenen voor een nieuwe show, oké het is niet onze show maar we saboteren het misschien een klein beetje? Ja dat is het! Oh ja mijn naam is Rosemary ook wel gekend als Mask in UE Omdat ik altijd een masker aan heb, ik ben de jongste maar ook de leider. Ik ben diegene die UE heeft gemaakt met wat hulp van mijn vrienden, en Instagram. Inderdaad Instagram toen we voor de eerste keer een show saboteerden werd er een filmpje online gezet en sindsdien doen we het vaker en hebben we ons eigen account. Dat was een show van Martin garrix op ADE.
Jullie denken nu vast aan welke show zijn jullie nu bezig? Wel 5 seconden zomer zijn op tour: Meet You There Tour. Ze komen naar Engeland op 04 november 2018. En daar zullen we weer eens toeslaan, dat zou dan de tweede keer zijn. We zijn vandaag 01 november dus hebben we nog drie dagen, gelukkig kennen we alles al. We zijn het gewoon aan het herhalen en hier en daar leuke trucjes bij aan het voegen.
~ time skip ~
We zijn nu voor de show. Ik heb twee dagen in het clubhuis blijven slapen of nou ja huis? Je kan het beter een villa noemen.
IK loop nu leidt huis, wil dat mijn vrienden me komen halen. Nu alleen hopen dat mijn ouders niet thuis zijn, anders heb ik een groot probleem.
Ik zoek mijn sleutel en steek hem in het slot, voorzichtig open ik de deur. Nog voor dat de deur helemaal open is, word ik naar binnen getrokken getrokken. En ja hoor alsof ik het nog niet wist. Mijn ma trok me naar binnen en sleep me de trap op. Als we aan mijn kamer komen, gooit ze de deur open. En me begint te slaan en schoppen.
Na een half uur is ze het denk ik beu, ik gaf geen kik. Ik ben er gewoon aan geraakt en het is niet zo erg in als de gang en bendes die me willen pakken. Ik heb mijn wonden en kleed me om in mijn sportkleding.
Waarna ik naar beneden ga en roep dat ik ga sporten, mijn vader dan weer roepen dat dat wel nodig is bij mij. Wat raar is wil ik heb meer spieren dan hem. (XD) Ik neem één van mannen skateboards en skate snel naar de sportschool.
~ time skip aankomst ~
Als ik aankom zie ik Blake al staan, dat is één van de enigen naast de squad die weet wie we zijn. Daarom is hij ook zon goede vriend van me. Hij is 4 jaar ouder dan mij en dus 20 jaar oud. Hij heeft me leren vechten en een wapen gebruiken. Hij opdracht aan als een broer, we are twee handen op één buik.Na mijn truitje moet gedaan hebben, begin ik opwarmen: 20 rondjes rond het gebouw rennen en 45 keer keer optrekken. Ik weet het is niet veel, maar genoeg voor mij. Als ik klaar ben met mijn opwarming doe ik tape rond me handen en doe ik mijn bokshandschoenen aan. Als ik dat heb gedaan begin ik te sparren met Blake.
Na 2,5 uur ben ik er wel klaar mee. Dus doe ik me handschoenen enzo, ik ga naar buiten ga en op het dak klim. En al Free-runnend naar huis ga. Van dak naar dak spring ik tot dat ik niet verder meer kan. Daar sta ik nu aan dakrand, mensen staan te kijken naar wat ik aan het doen ben. Als ik zeker weet dat niemand in de staat is, spring ik van het dak. Twee verdiepingen val ik naar beneden, maar om de grond te raken rol ik over me schouderuitvoer ik de klap kan opvangen. Een vrouw kijkt verbaasd naar me, ik knipoog gewoon eventjes. En ren weer verder naar huis. Eenmaal thuis aangekomen ren ik naar boven, waarna ik douch en ga slapen.
Dit was het dan het eerste huwelijk hoofdstuk! Wat vind jullie er van? Laat het gerust weten.
JE LEEST
Undercover Eleven
FanfictionRosemary Murphy deze naam zegt je misschien niks, maar wat als ik Undercover Eleven of U.E. zeg? Inderdaad! De belangrijkste persoon achter: Undercover Eleven! Rosemary is opgegroeid in een adoptiegezin waar ze ook werd mishandelt... Zelf trok ze...